Впровадження інноваційних педагогічних технологій та методик у вищу військову освіту ‒ запорука підвищення її якості
Автор
Іванченко, Є.
Маслій, О.
Ivanchenko, Ye.
Maslii O.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Стаття містить деякі міркування щодо розроблення та впровадження до навчального процесу вищих військових навчальних закладів інноваційних педагогічних технологій та методик. Наведено означення понять «інноватика» та «інноваційний процес у освіті». Проаналізовано доцільність впровадження інновацій до навчання військових фахівців. Перспективним вбачається використання активних, інтенсивних, проблемних, імітаційних методик. Зауважено, що потенційні можливості існуючих і майбутніх інноваційних технологій та методик не можна реалізувати попри широке використання технологій інформаційних (комп’ютерних та телекомунікаційних). Акцентовано на необхідності використання дистанційного навчання в контексті надання освітніх послуг військовослужбовцям, які знаходяться у віддалених частинах.
Застосування інноваційних технологій у процесі професійної підготовки військовослужбовців буде потужним засобом підвищення якості вищої військової освіти через можливість створити у ЗВВО технологічне навчально-виховне середовище – тобто, прогнозоване, кероване, максимально наближене до заздалегідь визначених та запланованих завдань. А це, в свою чергу, гарантовано можливістю проектувати та моделювати необхідне саме для даного навчального закладу навчально-виховне середовище з використанням різноманітних моделей, враховуючи знання про потенційні можливості тієї чи іншої інноваційної технології чи методики. Отже, інформаційні технології дозволяють розв’язати важливу проблему сьогодення: поєднання індивідуалізації навчання на рівні курсанта та глобалізації навчання на рівні викладача. Статья содержит некоторые соображения касательно разработки и внедрения в учебный про-цесс заведений высшего военного образованияинновационных педагогических технологий и ме-тодик. Даны определения понятий «инноватика» и « инновационный процесс в образовании». Пр о-анализирована целесообразность внедрения инноваций в обучение военных специалистов. Перс-пективным представляется использование активных, интенсивных, проблемных, имитационных методик. Замечено, что потенциальные возможности существующих и будущих инновационных техно логий и методик нельзя реализовать без использования технологий информационных (ком-пьютерных и телекоммуникационных). Акцентировано вниманиена необходимости использова-ния дистанционного обучения в контексте предоставления образовательных услуг военнослужа-щим, которые находятся в отдаленных частях. Отмечено, что информационные технологии позво-ляют решить важную проблему современности: сочетание индивидуализации обучения на уровне курсанта и глобализации обучения на уровне преподавателя. The article contains some considerations concerning thedevelopment and introduction of innovative pedagogical technologies and techniques into the educational process of the military higher educational ns t it ut io ns . The definition of the concepts «innovation»and «innovation process in education»are given. The expediency of introducing innovations to the military specialists training has been analyzed. Perspec-tive is the use of active, intensive, problem, simulation techniques. It is noted that the potential of existing and future innovative technologies and techniques cannot be realized despite the widespread use of in-formational (computer and telecommunication) technologies. The emphasis is placed on the need to use distance learning in the context of providing educational services to servicemen who are in remote areas. The application of innovative technologies in the process of professional training of military personnel will be a powerful means to improve the quality of higher military education through the possibility of creating a technological educational environment in the IMO - that is, predicted, managed, as close as possible to predefined and planned tasks. And this, in turn, is guaranteed by the opportunity to design and model the educational and educational environment necessary for this educational institution with the use of various models, taking into account knowledge of the potential opportunities of a particular innovative technology or methodology. Thus, information technologies allow solving an important problem of the present: a combination of individualization of training at the level of cadets and the globalization of teaching at the teacher level.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25121