Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorІванченко, Є.uk
dc.contributor.authorМаслій, О.uk
dc.contributor.authorIvanchenko, Ye.en
dc.contributor.authorMaslii O.en
dc.date.accessioned2019-05-28T10:18:41Z
dc.date.available2019-05-28T10:18:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationІванченко Є. Впровадження інноваційних педагогічних технологій та методик у вищу військову освіту ‒ запорука підвищення її якості [Текст] / Є. Іванченко, О. Маслій // Педагогіка безпеки. – 2018. – № 1. – С. 1-8.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25121
dc.description.abstractСтаття містить деякі міркування щодо розроблення та впровадження до навчального процесу вищих військових навчальних закладів інноваційних педагогічних технологій та методик. Наведено означення понять «інноватика» та «інноваційний процес у освіті». Проаналізовано доцільність впровадження інновацій до навчання військових фахівців. Перспективним вбачається використання активних, інтенсивних, проблемних, імітаційних методик. Зауважено, що потенційні можливості існуючих і майбутніх інноваційних технологій та методик не можна реалізувати попри широке використання технологій інформаційних (комп’ютерних та телекомунікаційних). Акцентовано на необхідності використання дистанційного навчання в контексті надання освітніх послуг військовослужбовцям, які знаходяться у віддалених частинах. Застосування інноваційних технологій у процесі професійної підготовки військовослужбовців буде потужним засобом підвищення якості вищої військової освіти через можливість створити у ЗВВО технологічне навчально-виховне середовище – тобто, прогнозоване, кероване, максимально наближене до заздалегідь визначених та запланованих завдань. А це, в свою чергу, гарантовано можливістю проектувати та моделювати необхідне саме для даного навчального закладу навчально-виховне середовище з використанням різноманітних моделей, враховуючи знання про потенційні можливості тієї чи іншої інноваційної технології чи методики. Отже, інформаційні технології дозволяють розв’язати важливу проблему сьогодення: поєднання індивідуалізації навчання на рівні курсанта та глобалізації навчання на рівні викладача.uk
dc.description.abstractСтатья содержит некоторые соображения касательно разработки и внедрения в учебный про-цесс заведений высшего военного образованияинновационных педагогических технологий и ме-тодик. Даны определения понятий «инноватика» и « инновационный процесс в образовании». Пр о-анализирована целесообразность внедрения инноваций в обучение военных специалистов. Перс-пективным представляется использование активных, интенсивных, проблемных, имитационных методик. Замечено, что потенциальные возможности существующих и будущих инновационных техно логий и методик нельзя реализовать без использования технологий информационных (ком-пьютерных и телекоммуникационных). Акцентировано вниманиена необходимости использова-ния дистанционного обучения в контексте предоставления образовательных услуг военнослужа-щим, которые находятся в отдаленных частях. Отмечено, что информационные технологии позво-ляют решить важную проблему современности: сочетание индивидуализации обучения на уровне курсанта и глобализации обучения на уровне преподавателя.ru
dc.description.abstractThe article contains some considerations concerning thedevelopment and introduction of innovative pedagogical technologies and techniques into the educational process of the military higher educational ns t it ut io ns . The definition of the concepts «innovation»and «innovation process in education»are given. The expediency of introducing innovations to the military specialists training has been analyzed. Perspec-tive is the use of active, intensive, problem, simulation techniques. It is noted that the potential of existing and future innovative technologies and techniques cannot be realized despite the widespread use of in-formational (computer and telecommunication) technologies. The emphasis is placed on the need to use distance learning in the context of providing educational services to servicemen who are in remote areas. The application of innovative technologies in the process of professional training of military personnel will be a powerful means to improve the quality of higher military education through the possibility of creating a technological educational environment in the IMO - that is, predicted, managed, as close as possible to predefined and planned tasks. And this, in turn, is guaranteed by the opportunity to design and model the educational and educational environment necessary for this educational institution with the use of various models, taking into account knowledge of the potential opportunities of a particular innovative technology or methodology. Thus, information technologies allow solving an important problem of the present: a combination of individualization of training at the level of cadets and the globalization of teaching at the teacher level.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки № 1 : 1-8.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/52
dc.subjectвійськова освітаuk
dc.subjectінноваційні педагогічні технологіїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subject«online» навчанняuk
dc.subjectmilitary educationen
dc.subjectinnovative pedagogical technologiesen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subject“online” educationen
dc.titleВпровадження інноваційних педагогічних технологій та методик у вищу військову освіту ‒ запорука підвищення її якостіuk
dc.title.alternativeThe intro duc tio n of innovative pedagogical technologies and techniques into the hig he r military education as the key to improving its qualityen
dc.title.alternativeВнедрение педагогических технологий и методик в высшее военное образование ‒ залог повышения его качестваru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesАндреев,А. А. (1997). Введение в дистанционное обучение.Москва : МЭru
dc.relation.referencesБартенева, І. О., Богданова,І.М., Ващенко, А. М., Вужина, І. В., Дідусь, Н. І.,Дмитрієва, М. С.uk
dc.relation.referencesКурлянд, З.Н.(Ред.). (2002). Педагогіка вищої школи. Одеса : ПДПУ імені К.Д.Ушинського.uk
dc.relation.referencesБогданова,І. М. (1998). Модульний підхід до професійно-педагогічної підготовки вчителя.Одеса:Маяк.uk
dc.relation.referencesБогданова,І. М. (2000). Педагогічна інноватика.Одеса: ТЕС.uk
dc.relation.referencesДаниленко,Л., Чміль, А., & Розмариця,В. (2006). Очно-дистанційне навчання у практиці роботи ЦІПО. Післядипломна освіта в Україні, 2, 42-46.uk
dc.relation.referencesЄвтушевський,В., & Шаповалова, Л.(2006). Становлення і розвиток інновацій у вищій школі. Вища освіта України, 2, 62-66.uk
dc.relation.referencesКойчева,Т.І. (2004). Підготовка майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей як тьюторів для системи дистанційної освіти. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Південноукраїнський Наці о-нальний Педагогічний Університет імені К. Д. Ушинського,Одеса.uk
dc.relation.referencesКомар,О. (2006). Викладання за інтерактивними технологіями.Рідна школа, 10, 48-51.uk
dc.relation.referencesМогилев,А. В., Злотникова,И. Я., & Кравець,О. В.(1997). Педагогическиеаспектыдистанцион-ногообразования. Воронеж: Изд-во Воронежского педуниверситетаuk
dc.relation.referencesРубин,Ю.Б.(Ред.) (2005). Глобализация образования: Компетенции и системы кредитов.Моск-ва: ООО Маркет ДС Корпорейшин.ru
dc.relation.referencesСластенин,В. А., Исаев,И. Ф., Шиянов,Е. Н. ... Сластенин, В. А. (Ред.). (2002). Педагогика.Мос-ква : Издательский центрАкадемияru
dc.relation.referencesСиротенко,Г. (2006). Інноваційний потенціал освіти: досягнення на тлі проблем. Післядипломна освіта в Україні, 1, 44-49.uk
dc.relation.referencesУказ Президента України No 240/2016. (2006). Стратегічний оборонний бюлетень України. Взято зhttp://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/ 240/2016/paran10#n10.uk
dc.relation.referencesBakia , M., Shear , L., Toyama, Y., & Lasseter, A. (2012). Understanding the Implications of Online Learning for Educational Productivity. Washington, DC: U.S. Department of Education, Office of Educational Technology. Retrieved fromhttps://tech.ed.gov/files/2013/10/implications-online-learning.pdf.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2018-3-1-001-008


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію