Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетрук, В. А.uk
dc.contributor.authorДубова, Н. Б.uk
dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorPetruk, V. A.uk
dc.contributor.authorDubova, N. B.uk
dc.contributor.authorKlieopa, І. А.uk
dc.date.accessioned2019-05-31T08:56:52Z
dc.date.available2019-05-31T08:56:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПетрук, В. А. Ліквідація академічної різниці з математики у слухачів-іноземців підготовчого відділення [Текст] / В. А. Петрук, Н. Б. Дубова, І. А. Клєопа // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет , [редкол.: М. П. Вовк, М. Гр. Воскоглу, Т. Г. Дерека та ін. , гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2018. – Вип. 4(18). – С. 132–135.uk
dc.identifier.issn2413-1571
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25249
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості навчання математики іноземних слухачів-абітурієнтів підготовчого відділення технічного ЗВО. Визначено основні методи та форми оптимізації адаптаційного процесу слухачів-іноземців, розглядаються варіанти підвищення ефективності ліквідації академічної різниці математичної підготовки до набуття рівня готовності навчання в технічному закладі. Зазначається, що перехід від слухача- абітурієнта до студента відбувається на фоні опанування слухачами нового суспільного статусу, вищого рівня процесу соціалізації особистості в іншому соціумі, умовах іншої країни, який неодмінно окреслює і нові обов`язки та вимоги. Звертається увага на те, що навчання за інженерно-технічним фахом іноземних слухачів підготовчого відділення має відбуватись з врахуванням їх готовності до творчої та науково-дослідної діяльності. Наведено приклад складання математичного словника для слухачів – іноземців підготовчого відділення технічного ЗВО із супроводом англійською, іспанською та китайською мовами. Зазначається доцільність використання методу малих груп та індивідуального підходу до навчання під час практичних занять з математики. Виявлена необхідність адаптації слухачів до методів, технологій та використання засобів ІКТ в навчальному процесі, що застосовують викладачі кафедри вищої математики при викладанні її розділів. Опорний конспект пропонується складати використовуючи навчальний посібник з курсу елементарної математики, що складений для слухачів – іноземців із поясненням ключових моментів їх рідною мовою, де наведено теоретичні відомості з тем, приклади розв`язку типових задач. Зазначається, що після подолання слухачами мовного бар`єру можна поступово вводити задачі прикладного змісту (економічного, технічного). Підкреслюється, що важливим є розвиток створення алгоритмів розв`язку задач.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofФізико-математична освіта. Вип. 4 : 132–135.uk
dc.subjectслухачі-іноземціuk
dc.subjectпідготовче відділенняuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectтехнічний закладuk
dc.subjectтермінологічний словникuk
dc.titleЛіквідація академічної різниці з математики у слухачів-іноземців підготовчого відділенняuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc372.851:378.147
dc.identifier.doi10.31110/2413-1571-2018-018-4-022


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію