dc.contributor.author | Петрук, В. А. | uk |
dc.contributor.author | Дубова, Н. Б. | uk |
dc.contributor.author | Клєопа, І. А. | uk |
dc.contributor.author | Petruk, V. A. | uk |
dc.contributor.author | Dubova, N. B. | uk |
dc.contributor.author | Klieopa, І. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-05-31T08:56:52Z | |
dc.date.available | 2019-05-31T08:56:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Петрук, В. А. Ліквідація академічної різниці з математики у слухачів-іноземців підготовчого відділення [Текст] / В. А. Петрук, Н. Б. Дубова, І. А. Клєопа // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет , [редкол.: М. П. Вовк, М. Гр. Воскоглу, Т. Г. Дерека та ін. , гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2018. – Вип. 4(18). – С. 132–135. | uk |
dc.identifier.issn | 2413-1571 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25249 | |
dc.description.abstract | У статті розкриваються особливості навчання математики іноземних слухачів-абітурієнтів підготовчого відділення технічного ЗВО. Визначено основні методи та форми оптимізації адаптаційного процесу слухачів-іноземців, розглядаються варіанти підвищення ефективності ліквідації академічної різниці математичної підготовки до набуття рівня готовності навчання в технічному закладі. Зазначається, що перехід від слухача- абітурієнта до студента відбувається на фоні опанування слухачами нового суспільного статусу, вищого рівня процесу соціалізації особистості в іншому соціумі, умовах іншої країни, який неодмінно окреслює і нові обов`язки та вимоги. Звертається увага на те, що навчання за інженерно-технічним фахом іноземних слухачів підготовчого відділення має відбуватись з врахуванням їх готовності до творчої та науково-дослідної діяльності.
Наведено приклад складання математичного словника для слухачів – іноземців підготовчого відділення технічного ЗВО із супроводом англійською, іспанською та китайською мовами. Зазначається доцільність використання методу малих груп та індивідуального підходу до навчання під час практичних занять з математики.
Виявлена необхідність адаптації слухачів до методів, технологій та використання засобів ІКТ в навчальному процесі, що застосовують викладачі кафедри вищої математики при викладанні її розділів. Опорний конспект пропонується складати використовуючи навчальний посібник з курсу елементарної математики, що складений для слухачів – іноземців із поясненням ключових моментів їх рідною мовою, де наведено теоретичні відомості з тем, приклади розв`язку типових задач. Зазначається, що після подолання слухачами мовного бар`єру можна поступово вводити задачі прикладного змісту (економічного, технічного). Підкреслюється, що важливим є розвиток створення алгоритмів розв`язку задач. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | uk |
dc.relation.ispartof | Фізико-математична освіта. Вип. 4 : 132–135. | uk |
dc.subject | слухачі-іноземці | uk |
dc.subject | підготовче відділення | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | технічний заклад | uk |
dc.subject | термінологічний словник | uk |
dc.title | Ліквідація академічної різниці з математики у слухачів-іноземців підготовчого відділення | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 372.851:378.147 | |
dc.identifier.doi | 10.31110/2413-1571-2018-018-4-022 | |