Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДеревянко, К.ru
dc.contributor.authorDerevyanko K.en
dc.date.accessioned2019-06-05T19:16:49Z
dc.date.available2019-06-05T19:16:49Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationДеревянко К. Лосевская интерпретация эстетики Шеллинга [Текст] / К. Деревянко // Sententiae. – 2012. – № 2. – С. 77-84.ru
dc.identifier.issn2075-6461
dc.identifier.issn2308-8915
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25411
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу особенностей интерпретации эстетики Шеллинга в работе Лосева «Самое само». Показано, что лосевский перевод «Философии искусства» деформирует некоторые представления Шеллинга об абсолюте, искусстве и природе. Это делает его интерпретацию эстетической концепции немецкого философа неимманентной и нерелевантной.ru
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу особливостей інтерпретації естетики Шелінґа у праці Лосєва «Саме само». Продемонстровано, що лосєвський переклад «Філософії мистецтва» деформує деякі думки Шелінґа щодо абсолюту, природи та мистецтва. Це робить його інтерпретацію естетичної концепції німецького філософа неіманентною та нерелевантною.uk
dc.description.abstractThe article analyses interpretation of Schelling’s aesthetics in Losev’s work «The very itself» (Samoe samo). It shows that Losev’s translation of the «Philosophy of arts» deformes some Schelling’s ideas about the Absolute, nature and arts. It makes the interpretation of his aesthetical conception non-immanent and non-relevant.en
dc.language.isoruru
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofSententiae. № 2 : 77-84.en
dc.relation.urihttps://sententiae.vntu.edu.ua/index.php/sententiae/article/view/135
dc.subjectLoseven
dc.subjectSchellingen
dc.subjectAestheticsen
dc.subjectAbsoluteen
dc.subjectNatureen
dc.subjectArtsen
dc.titleЛосевская интерпретация эстетики Шеллингаru
dc.title.alternativeLosev’s interpretation of Schelling’s aestheticsen
dc.title.alternativeЛосєвська інтерпретація естетики Шелінгаuk
dc.typeArticle
dc.relation.referencesДоброхотов А. Л.Мир как имя // Логос 1991–2005. Избранное в 2-хтт. – М.: Издательскийдом «Территория будущего», 2006. – Т. 2. – С. 301–318.ru
dc.relation.referencesДоброхотов А. Л.«Волны смысла», или генология А.Ф.Лосева в трактате «Самое само» // Доброхотов А.Л.Избранное. – М.: Издательский дом «Территория будущего», 2008. – С. 337–356.ru
dc.relation.referencesЛефевр Ж.-П. SELBST, сам, самий, самість // Європейський словник філософій: Лексикон неперекладностей / Під кер. Б. Кассен. – К.:ДУХ І ЛІТЕРА, 2011. – Т. 2. – С. 415–416.uk
dc.relation.referencesЛосев А. Ф. Очерки античного символизма и мифологии. – М.: Мысль, 1993. – 959 с.ru
dc.relation.referencesЛосев А. Ф. Самое само // Лосев А. Ф. Миф – Число – Сущность / Сост. А.А. Тахо-Годи. – М.: Мысль, 1994. – С. 299–526.ru
dc.relation.referencesМішель К.МАНЕРА, майстерність, стиль // Європейський словник філософій: Лексикон неперекладностей / Під кер. Б. Кассен. –К.:ДУХ І ЛІТЕРА, 2011. – Т. 2. – С. 326–331.uk
dc.relation.referencesТащиан А. А.Триада, тетрактида и пентада в методологии Лосева subspecie диалектики Гегеля (опыт логического, теологического и историко-культурного анализа) // Kulturapolisa. Časopis za negovanje demokratske političke culture. – 2010. – No13–14. – S. 263-278.ru
dc.relation.referencesШеллинг Ф. В.Философия искусства. – М.: Мысль, 1966. – 496 с.ru
dc.relation.referencesSchelling F. W. J.Philosophie der Kunst// F.W. J. vonSchellings sämmtliche Werke. – Stutt-gart/Augsburg. – Bd.5 – 1859. – S. 353–736.de
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.22240/sent27.02.077


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію