Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorШтовба, О. В.uk
dc.contributor.authorСторчак, А. О.uk
dc.date.accessioned2019-09-17T10:33:07Z
dc.date.available2019-09-17T10:33:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationФормування конкурентної стратегії розвитку молокопереробних підприємств (на прикладі Приватного акціонерного товариства "Дубномолоко") [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. А. О. Сторчак ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту та інформаційної безпеки ; Кафедра менеджменту, маркетингу та економіки. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,15 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26437
dc.descriptionКерівник: канд. екон. наук, доц. Штовба О. В.uk
dc.description.abstractВ магістерській кваліфікаційній роботі розглядаються основні теоретико-методичні засади формування конкурентної стратегії розвитку підприємств, способи їх аналізу та шляхи удосконалення, алгоритми формування та вибору. Проаналізовано конкурентну стратегію ПРАТ «Дубномолоко» та проведено економічне оцінювання фінансових результатів досліджуваного підприємства. Для підприємства було запропоновано шляхи удосконалення конкурентних стратегій, а саме вибрано заходи та здійснена оцінка їх ефективності.uk
dc.description.abstractВ магистерской квалификационной работе рассматриваются основные теоретико-методические основы формирования конкурентной стратегии развития предприятий, способы их анализа и пути совершенствования, алгоритмы формирования и выбора. Проанализированы конкурентную стратегию ЧАО «Дубномолоко» и проведено экономическое оценки финансовых результатов исследуемого предприятия. Для предприятия были предложены пути совершенствования конкурентных стратегий, а именно выбрано мероприятия и осуществлена оценка их эффективности.ru
dc.description.abstractThere had been considered in the master's degree thesis the basic theoretical and methodical principles of formation of competitive strategy of enterprise development, ways of their analysis and ways of improvement, algorithms for formation and selection. The competitive strategy of "Dubnomoloko" was analyzed and economic evaluation of financial results of the investigated enterprise was carried out. The company offered ways to improve competitive strategies, namely, selected measures and evaluated their effectiveness.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.subjectпоказник діяльності підприємстваuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectконкурентна позиціяuk
dc.subject073
dc.titleФормування конкурентної стратегії розвитку молокопереробних підприємств (на прикладі Приватного акціонерного товариства "Дубномолоко")uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію