Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКужель, В. П.uk
dc.contributor.authorЮров, А. Р.uk
dc.date.accessioned2019-09-24T08:54:23Z
dc.date.available2019-09-24T08:54:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПокращення якості обслуговування клієнтів станції технічного обслуговування автомобілів фізичної особи-підприємця «Волинець Віктор Миколайович» за рахунок сучасних технологій 3D графіки [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. А. Р. Юров ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,43 Мбайт). – Вінниця, 2019. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26524
dc.descriptionКерівник: канд. техн. наук, доц. Кужель В. П.uk
dc.description.abstractПредметом магістерської кваліфікаційної роботи є розробка методів застосування тривимірної графіки на СТО з метою підвищення якості обслуговування клієнтів. Робота складається з п’яти частин: 1. Науково-технічне обґрунтування доцільності застосування тривимірної графіки для підвищення якості обслуговування клієнтів СТОА ФОП «Волинець Віктор Миколайович» м. Вінниця. 2. Технологічний розрахунок станції технічного обслуговування. 3. Застосування тривимірної графіки для підвищення якості обслуговування клієнтів станції технічного обслуговування. 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. 5. Розрахунок економічної ефективності проектних розробок. Метою даної кваліфікаційної роботи є підвищення якості обслуговування клієнтів станції технічного обслуговування автомобілів фізичної особи-підприємця «Волинець Віктор Миколайович» м. Вінниця за рахунок застосування сучасних технологій тривимірної графіки.uk
dc.description.abstractThe subject of the master's qualification work is the development of methods for the usage of three-dimensional graphics on service station in order to improve the quality of customer service. The paper consists of five parts: 1. Scientific and technical substantiation of expediency for the usage of three-dimensional graphics for improving the quality of customer service STOA FOP «Volynetsʹ Viktor Mykolayovych» m. Vinnytsya. 2 Technological calculation of the service station. 3 The usage of three-dimensional graphics for improving the quality of service for customers of the service station. 4 Occupational Safety and Emergency Safety. 5 Calculation of economic efficiency of design development. The aim of this work is to improve the quality of service customers of the service station STOA FOP «Volynetsʹ Viktor Mykolayovych» m. Vinnytsya due to the use of modern 3D graphics technology.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectобслуговування клієнтівuk
dc.subjectСТОuk
dc.subjectякість обслуговуванняuk
dc.subject3D графікаuk
dc.subjectтривимірна графікаuk
dc.subjectтривимірна модельuk
dc.subjectобслуговування автомобіляuk
dc.subject274
dc.titleПокращення якості обслуговування клієнтів станції технічного обслуговування автомобілів фізичної особи-підприємця «Волинець Віктор Миколайович» за рахунок сучасних технологій 3D графікиuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію