Технології підготовки дитини до школи: історико-критичний огляд проблеми
Author
Клочко, Н. Л.
Лапшина, І. М.
Date
2008Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. МЗ [507]
Abstract
У різні часи педагоги зауважували на необхідності цілеспрямованої роботи щодо підготовки дитини до школи. Тільки гармонія фізичної та психологічної готовності гарантуватиме першокласнику якісний початок шкільного навчання. Адекватними формами навчально-виховної роботи з дітьми називали пізнавальні бесіди, предметні та інтегровані заняття, самостійні спостереження тощо. Сучасними фахівцями дошкільного виховання (2; 3; 4) активно підтримана ідея розробки для старших дошкільників інтегрованих (комплексних) занять, в ході яких розвиватимуться психічні можливості малят, стимулюватиметься пізнавальна активність, вироблятимуться основи різних видів діяльності, практики комунікації.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2727