Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.date.accessioned2019-12-05T21:15:57Z
dc.date.available2019-12-05T21:15:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationСтоляренко О. В. Формування у студентів іншомовної прагматичної компетенції як запоруки успішного спілкування іноземною мовою [Електронний ресурс] / О. В. Столяренко, О. В. Столяренко // Матеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р. – Електрон. текст. дані. – 2019. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6775.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/27831
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність поняття «прагматична компетенція» у процесі навчання іноземних мов, наголошується на необхідності її формування у студентів як запоруки успішного іншомовного спілкування.uk
dc.description.abstractThe article covers the meaning of the notion ‘pragmatic competence’ in the process of foreign languages teaching. The importance of its forming as an efficient means of successful foreign language communication of students is underlined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLVIII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 13-15 березня 2019 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2019/paper/view/6775
dc.subjectпрагматична компетенціяuk
dc.subjectоволодіння англійською мовоюuk
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk
dc.subjectpragmatic competenceen
dc.subjectforeign language masteringen
dc.subjectforeign language studyen
dc.subjectcommunicative approachen
dc.subjectкомунікативний підхідuk
dc.titleФормування у студентів іншомовної прагматичної компетенції як запоруки успішного спілкування іноземною мовоюuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc37.02
dc.relation.referencesВдовін В.В, Комунікативний підхід як оптимальний засіб вивчення іноземної мови у ВНЗ. / В.В. Вдовін // Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики : [зб. наук, пр.] / відп. ред. Ф. С. Бацевич. - Л. : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. - 140 с. - (Вісник Національний університет "Львівська політехніка"; № 586). - С. 15-20.uk
dc.relation.referencesПевна С. Є. Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб’єктної позиції студентів / С. Є. Певна // Освіта та педагогічна наука . - 2013. - № 2. - С. 37-42.uk
dc.relation.referencesПометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: наук.-метод, посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко; за ред. О. І. Пометун. - К.: Вид-во А.С.К., 2004. - 112 с.uk
dc.relation.referencesСтоляренко О. В., Столяренко О. В. The Challenges of Higher Education Reforming in Ukraine ХLVІI регіональна науково-технічна конференція професорсько-викладацького складу, співробітників та студентів університету з участю працівників науково-дослідних організацій та інженерно-технічних працівників підприємств м. Вінниці та області [Електронне наукове видання матеріалів конференції], м. Вінниця, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/indexuk
dc.relation.referencesСтоляренко О. В., Столяренко О. В. Інтеркультурна освіта, ідея єдності людського роду в контексті вивчення іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції, Вінниця : ВНТУ. – 28–29 вересня, 2018. – 195 с. – С. 157–161.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію