Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorШиян, А. А.uk
dc.contributor.authorНікіфорова, Л. О.uk
dc.contributor.authorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorТкачук, Л. М.uk
dc.contributor.authorХошаба, О. М.uk
dc.contributor.authorShyian, A.en
dc.contributor.authorNikiforova, L.en
dc.contributor.authorAzarova, A.en
dc.contributor.authorTkachuk, L.en
dc.contributor.authorKhoshaba, O.en
dc.date.accessioned2019-12-24T09:04:45Z
dc.date.available2019-12-24T09:04:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМоделювання взаємодії суспільства та влади в контексті електронної демократії та публічного управління і адміністрування [Текст] / А. А. Шиян, Л. О. Нікіфорова, А. О. Азарова [та ін.] // Університетські наукові записки. – 2019. – № 1-2. – С. 156-160.uk
dc.identifier.citationШиян А. А., Нікіфорова Л. О., Азарова А. О., Ткачук Л. М., Хошаба О. М. Моделювання взаємодії суспільства та влади в контексті електронної демократії та публічного управління і адміністрування. Університетські наукові записки. 2019. № 1-2. С. 156-160.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28072
dc.description.abstractЗасоби електронної демократії надають велику кількість нових каналів для взаємодії між владою та суспільством. Ця нова для України обставина висуває потужні виклики до такої комунікації. В статті поставлено задачу про взаємодію суспільства та влади в контексті електронної демократії та публічного управління. Використано модель Хотелінга для агрегації переваг окремих людей, що дозволило запропонувати нову функціональну модель для взаємодії органів влади та суспільства. Вона включає в себе електронні ЗМІ та спільноту експертів та аналітиків як обов’язкові складові. Розвиток суспільства вимагає наявності двох умов: 1) достатньо великої кількості людей, які належать до «середнього класу» (тобто переваги яких не сильно відрізняються від медіанного виборця) та 2) всі виборці «середнього класу» повинні мати повну та об’єктивну інформацію про наслідки рішення, яке вони повинні прийняти. Електронна демократія та електронне урядування повинні зосереджуватися навколо виконання цих двох умов. Саме в цьому сенсі слід розуміти тезу Д. Аджемоглу та Дж. Робінсона про те, що політичні інститути (які є вирішальними для залучення якомога більшого загалу людей до прийняття рішень) визначають успіх на шляху до розвиненого суспільства. Діяльність органів державної та регіональної влади здійснюється в межах виконання окремих проектів. Електронна демократія вимагає залучення суспільства на всіх етапах розроблення та реалізації проекту. Врахування цього в запропонованій моделі комунікації дозволяє ефективно як доводити інформацію для аналізу та обґрунтування від влади до суспільства, так і суспільству ефективно впливати на рішення влади. Вирішальним чинником виступає сукупність експертів та аналітиків, а також їх зв’язок із громадою та владою каналами комунікації (в ролі яких виступають електронні ЗМІ). Тому соціальна група, в якій знаходиться медіанний виборець, отримує всю повноту інформації, яка необхідна для здійснення оптимального вибору. А сукупність зворотних зв’язків між громадою та владою дозволяє здійснити ефективне управління соціально-економічного розвитком суспільства.uk
dc.description.abstractСредства электронной демократии предоставляют большое количесво новых каналов для взаимодействия власти и общества. Эта новое для Украины обстоятельство дает мощные вызовы в такой коммуникации. В статье поставлена задача взаимодействия общества и власти в контексте электронной демократии и общественного управления. Использована модель Хотелинга для агрегации преимуществ отдельных людей, что позволило предложить новую функциональную модель взаимодействия органов власти и общества. Она включает в себя электронные СМИ и общественность экспертов и аналитиков как обязательные составляющие. Развитие общества требует наличия двух условий: 1) достаточно большого количества людей, принадлежащих к «среднему классу» (преимущества которых не сильно отличаются от медианного избирателя) и 2) все избиратели «среднего класса» должны иметь полную и объективную информацию о последствия решения, которое они должны принять. Электронная демократия и электронное управление должны сосредотачиваться вокруг выполнения этих двух условий. Именно в этом смысле следует понимать тезис Д. Аджемоглу и Дж. Робинсона о том, что политические институты (являющиеся решающими для привлечения как можно большего круга людей к принятию решений) определяют успех на пути к развитому обществу. Деятельность органов государственной и региональной власти осуществляется в рамках выполнения отдельных проектов. Электронная демократия требует привлечения общества на всех этапах разработки и реализации проекта. Учет этого в предлагаемой модели коммуникации позволяет эффективно как доводить информацию для анализа и обоснования от власти к обществу, так и обществу эффективно влиять на решения власти. Решающим фактором выступает совокупность экспертов и аналитиков, а также их связь с обществом и властью каналами коммуникации (в роли которых выступают электронные СМИ). Поэтому социальная группа, в которой находится медианный избиратель получает всю полноту информации, необходимой для осуществления оптимального выбора. А совокупность обратных связей между обществом и властью позволяют осуществить эффективное управление социально-экономического развития общества.ru
dc.description.abstractE-democracy tools provide a large number of new channels for interaction between government and society. This new for Ukraine circumstance puts forward powerful challenges to such communication. The article is considered the problem of interaction between society and government in the context of e-democracy and public administration. The Khoteling model was used to aggregate the benefits of individuals, which allowed us to propose a new functional model for interaction between government and society. It includes electronic media and the community of experts and analysts as compulsory components. The development of society requires the existence of two conditions: 1) a sufficiently large number of people belonging to the "middle class" (i.e. the benefits of which do not differ much from the median voter); and 2) all «middle class» voters should have complete and objective information about consequences of the decision which they must accept. E-democracy and e-government should focus on the implementation of these two conditions. It is in this sense that D. Acemoglu and J. Robinson's thesis should be understood that political institutions (which are crucial to attracting as much public as possible to making decision) determine success on the road to a developed society. Activities of state and regional authorities are carried out through implementation of separate projects. Electronic democracy requires the involvement of society at all stages of project development and implementation. Taking this into account in the proposed model of communication allows effective way of providing information for the analysis and substantiation from the authorities to society and society to effectively influence the decision of the authorities. The decisive factor is the combination of experts and analysts, as well as their relationship with the community and power channels of communication (in the role of electronic media). Therefore, the social group, in which the median voter is located, receives all information that is necessary for the optimal choice. But the set of feedback between the community and the authorities allows an effective management of socio-economic development of society.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький університет управління і права імені Леоніда Юзьковаuk
dc.relation.ispartofУніверситетські наукові записки. № 1-2 : 156-160.uk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectвладаuk
dc.subjectгромадаuk
dc.subjectпублічне управлінняuk
dc.subjectелектронні ЗМІuk
dc.subjectекспертuk
dc.subjectаналітикuk
dc.subjectмоделированиеru
dc.subjectвзаимодействиеru
dc.subjectвластьru
dc.subjectобществоru
dc.subjectпубличное управлениеru
dc.subjectэлектронные СМИru
dc.subjectэкспертru
dc.subjectаналитикru
dc.subjectmodelingen
dc.subjectinteractionen
dc.subjectpoweren
dc.subjectcommunityen
dc.subjectpublic administrationen
dc.subjectelectronic mediaen
dc.subjectexperten
dc.subjectanalysten
dc.titleМоделювання взаємодії суспільства та влади в контексті електронної демократії та публічного управління і адмініструванняuk
dc.title.alternativeМоделирование взаимодействия общества и власти в контексте электронной демократии и общественного управления и администрированияru
dc.title.alternativeModeling the interaction of society and government in the context of e-democracy and public management and administratioen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc303.094:353.5
dc.relation.referencesAcemoglu D., Robinson J.A. Economic origins of dictatorship and democracy. Cambridge : Cambridge University Press, 2006. 416 p.en
dc.relation.referencesАджемоглу Д., Робінсон Дж. Чому нації занепадають. Походження влади, багатства та бідності. К. : Наш формат, 2016. 400 с.en
dc.relation.referencesПро схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні: розпорядження Кабінету міністрів України від 15 трав. 2013 р. № 386-р. // Офіційний вісник України. 21.06. 2013 р. № 44. Ст. 1581.uk
dc.relation.referencesГрицяк Н. В., Соловйов С. Г. Електронна демократія. К. : НАДУ, 2015. 66 с.uk
dc.relation.referencesМалиновський В. Я., Грицяк Н. В., Семенченко А. І. Концептуальні засади електронного урядування та електронної демократії. К. : ФОП Москаленко О. М., 2017. 70 с.uk
dc.relation.referencesФельштинський Ю., Станчев М. Третя світова: битва за Україну. К. : Наш формат, 2015. 456 с.uk
dc.relation.referencesВарій М. Й. Психологія. К.: Центр учбової літератури, 2009. 288 с.uk
dc.relation.referencesЛебон Г. Психология народов и масс. М.: Академический проект, 2011. 238 с.ru
dc.relation.referencesHoteling H. Stability and competition // Econiomic Journal. — 1929. — Vol. 39, N 153. — P. 41–57.en
dc.relation.referencesШиян А. А. Управління розвитком соціально-економічних систем. Теорія ігор: основи та застосування в економіці та менеджменті. Вінниця : ВНТУ, 2010. 162 с.uk
dc.relation.referencesФон Нейман Дж., Моргенштерн О. Теория игр и экономическое поведение. М. : Наука, 1970. 708 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію