Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorПрозор, О. П.uk
dc.contributor.authorKlieopa, I.en
dc.contributor.authorProzor, O.en
dc.date.accessioned2019-12-30T10:05:40Z
dc.date.available2019-12-30T10:05:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКлєопа І. А. Особливості навчання слухачів-іноземців математики [Текст] / І. А. Клєопа, О. П. Прозор // Педагогіка безпеки. – № 2. – Вінниця, 2019. – С. 166-172.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28149
dc.description.abstractСтаття присвячується особливостям навчання слухачів-іноземців математики в закладах вищої технічної освіти України. Запропоновано ряд принципів навчання слухачів-іноземців математики. Висунуто комплекс педагогічних вимог, спрямованих на формування загальнокультурних і зага-льнопрофесійних компетенцій слухачів.Навчання для слухачів-іноземців є початковим етапом, що має свої особливості, оскільки за до-сить короткий час вони повинні засвоїти не тільки достатній обсяг теоретичних та практичних знань з математики, її застосування для розв`язування професійних завдань, але й створити власну математичну базу, сформувати комунікативні навички та вміння, які будуть необхідні їм для пов-ноцінної участі у житті ЗВО, а також застосуванні для вирішення професійних завдань.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the peculiarities of training students - foreign citizens of mathematics in the institutions of higher technical education of Ukraine. A number of principles for teaching students - foreign nationals of mathematics have been proposed. A set of pedagogical requirements aimed at forming of general cultural and general professional competences of students was put forward. Teaching foreign students is an initial stage, which has its own peculiarities, because in a short time they must acquire not only a sufficient amount of theoretical and practical knowledge of mathematics, its application to solve professional problems, but also to create their own mathematical base, to form the communication skills and competences that they will need to participate fully in the life of the HLS, as well as to use it to accomplish professional tasks.en
dc.description.abstractСтатья посвящается особенностям обучения слушателей-иностранцев математике в техническом вузе Украины. Предложен ряд принципов обучения слушателей-иностранцев математике. Разработан комплекс педагогических требований, направленных на формирование общекультурных и общепрофессиональных компетенций слушателей. Обучение для слушателей-иностранцев – начальный этап, который имеет свои особенности, поскольку за довольно короткое время они должны усвоить не только достаточный объём теоретических и практических знаний по математике, их применение для решения профессиональных задач, но и создать собственную математическую базу, сформировать коммуникативные навыки и умения, которые будут необходимы им для полноценного участия в жизни высших учебных заведений, а также их применения для решения профессиональных задач.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 2 : 166-172.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/97
dc.subjectслухачі-іноземціuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectпринципи навчанняuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectтермінологіяuk
dc.subjectпрезентаціяuk
dc.subjectforeign studentsen
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectprinciples of teachingen
dc.subjectpedagogical conditionsen
dc.subjectterminologyen
dc.subjectpresentationen
dc.subjectслушатели-иностранцыru
dc.subjectинформационные технологииru
dc.subjectпринципы обученияru
dc.subjectпедагогические условияru
dc.subjectтерминологияru
dc.subjectпрезентацияru
dc.titleОсобливості навчання слухачів-іноземців математикиuk
dc.title.alternativeFeatures of Teaching Students - Foreign Citizens of Mathematicsen
dc.title.alternativeОсобенности обучения слушателей-иностранцев математикеru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesБулгакова, Н. Б. (2002). Система пропедевтичної підготовки іноземних громадян з природничих дисциплін у технічному університеті. (Дис. д-ра пед. наук). Ін-т педагогіки АПН України, Київ.uk
dc.relation.referencesВіхрова, О. В. (2013). Методичні особливості навчання математики іншомовних слухачів на підготовчих факультетах вітчизняних вузів. Актуальні питання природничо-математичної освіти: зб. наук. праць, Суми: ВВП «Мрія», 5–8.uk
dc.relation.referencesГрицик, Т. А. (2014). Психолого-педагогічні особливості навчання вищої математики студентівіноземців. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, (39), 235-245uk
dc.relation.referencesДзеньдзюра, Н., & Верней, О. (2018). Адаптація студентів – іноземців у закладах вищої освіти України. IV Міжнародна науково-методична конференція. Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 187-192.uk
dc.relation.referencesКлєопа, І. А., & Дубова, Н. Б. (2019). Досвід організації процесу вивчення математики слухачамиіноземцями підготовчого відділення. Педагогіка безпеки, vol. 4, 1, 33-42uk
dc.relation.referencesПетрук, В. А., Дубова, Н. Б., & Клєопа, І. А. (2018). Ліквідація академічної різниці з математики у слухачів - іноземців підготовчого відділення. Фізико-математична освіта, Вип. 4(18), 132-135.uk
dc.relation.referencesПоставничий, Ю. С. (2015). Теоретичні основи формування культури математичної мови. Психологія. Соціологія. Педагогіка, 5 (48), 19-25.uk
dc.relation.referencesПоставничий, Ю. С. (2015). Теоретичні основи формування культури математичної мови. Психологія. Соціологія. Педагогіка, 5 (48), 19-25.uk
dc.relation.referencesСладкіх, І. А. (2011). Психолого-педагогічні аспекти формування готовності студентів – іноземців груп довузівської підготовки до навчання у технічному університеті. Наука і овіта: педагогіка, 6, 220-222.uk
dc.identifier.doi10.31649/2524-1079-2019-4-2-166-172


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію