dc.contributor.author | Лобик, Л. О. | uk |
dc.contributor.author | Повторева, С. М. | uk |
dc.contributor.author | Lobyk, L. O. | en |
dc.contributor.author | Povtoreva, S. M. | en |
dc.date.accessioned | 2019-12-30T13:30:48Z | |
dc.date.available | 2019-12-30T13:30:48Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Лобик Л. О. Раціональне та ірраціональне в українській освіті та європейський освітній процес [Текст] / РЛ. О. Лобик, С. М. Повторева // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 85–88. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28163 | |
dc.description.abstract | Автори доводять, що раціональний та позараціональний аспекти освітнього процесу в їх
взаємодії і протистоянні на різних етапах розвитку українського суспільства були і є
структуротвірними факторами системи освіти в Україні. Акцентується вплив методологічних
засад європейської філософії освіти на формування українського освітнього простору. | uk |
dc.description.abstract | The authors deduct, that rational and irrational aspects of the education process in their relations
and contradictions at the different stages of the Ukrainian society development was the structural factors
of education system in Ukraine. In the article examine the influence of methodological base of European
education philosophy on the formation Ukrainian education system. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. : 85-88. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2016/paper/view/1553 | |
dc.subject | парадигма | uk |
dc.subject | ірраціональне | uk |
dc.subject | раціональне | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | синергетика | uk |
dc.subject | система освіти | uk |
dc.subject | education process | en |
dc.subject | education system | en |
dc.subject | irrational | en |
dc.subject | rational | en |
dc.subject | paradigm | en |
dc.title | Раціональне та ірраціональне в українській освіті та європейський освітній процес | uk |
dc.title.alternative | Rational and Irrational in the Ukrainian Education and European Educational Process | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 101.8: 316. 32 | |