Знання. Освіта. Освіченість
Collections in this community
-
Знання. Освіта. Освіченість - 2018 [49]
ІV Міжнародна науково-практиччна конференція, 28-29 вересня 2018 р. -
Знання. Освіта. Освіченість - 2022 [1]
VI-та Міжнародна науково-практична конференція, 10 жовтня 2022 – 11 жовтня 2022 -
Знання. Освіта. Освіченість - 2020 [47]
V-та Міжнародна науково-практична конференція, 01 жовтня 2020 – 02 жовтня 2020 -
Знання. Освіта. Освіченість - 2016 [63]
ІII Міжнародна науково-практиччна конференція, 28-29 вересня 2016 р.
Recent Submissions
-
Мотиваційність як інструментальна компонента суб’єктності особистості
(ВНТУ, 2022)Досліджено суть та зміст мотиваційної компоненти суб’єктності особистості. Доведено, що мотиваційність є важливим системоутворювальним інструментальним чинником актуалізації суб’єктності. Визначено та проаналізовано роль ... -
“Іпостась” філософії освіти… Чи насправді усе так просто?
(ВНТУ, 2020)Відслідковується тісна взаємодія філософії й педагогіки в інтелектуальній історії людства. Наголошується на евристичному потенціалі філософії в освітньому проблемному полі та акцентується на хибності виокремлення “філософії ... -
Формування патріотизму засобами декоративно-ужиткового мистецтва у студентів технічних ЗВО
(ВНТУ, 2020)Доповідь розглядає роль та функції декоративно-ужиткового мистецтва у технічних ЗВО. Ознайомлює з роботою зали «Української народної ікони та декоративно-ужиткового мистецтва» на базі Культурно-мистецького та просвітницького ... -
Філософсько-психолого-педагогічні засади формування інноваційної компетентності в сучасних умовах
(ВНТУ, 2020)У публікації представлено методи діагностики і корекції «компетентності інноваційності», одного з показників конкурентоспроможності особистості. Вони є складовими комплексної системи науково-методичного забезпечення ... -
Філософська арфа для інженера-скрипаля: проблема балансу загальноосвітньої компоненти з спеціалізованою підготовкою фахівця
(ВНТУ, 2020)В роботі розглянуто особливості сучасного освітнього процесу, очікування роботодавців щодо якостей працівників, співвідношення загальноосвітніх компонентів і вузькоспеціалізованих знань та вмінь у фахівця в умовах початку ... -
Філософські погляди Конфуція щодо побудови моделі державної влади, їх значення для створення системи стримувань та противаг
(ВНТУ, 2020)У доповіді розглянуто основні вислови, погляди та міркування Конфуція, які стосуються формування політичної системи, вертикалі влади, організації системи управління, формування засад розвитку держави та суспільства. На ... -
Сьогодення та програма «дискуляризації» освіти Івана Іліча
(ВНТУ, 2020)Розглядаються сучасні тенденції відмови від шкільної освіти та їх ідеологічна основа. -
Сучасна модернізація університетської освіти
(ВНТУ, 2020)У статті розробляються моделі модернізації вищої освіти України з позицій інституційного підходу, розгляду вищої освіти як соціального інституту та об’єкту державного управління. Обґрунтовується необхідність розробки ... -
Створення умов для професійного розвитку педагогів у публічному управлінні системою неперервної освіти України
(ВНТУ, 2020)У доповіді розглянуто основні заходи, спрямовані на створення органами публічного управління освітою умов для професійного розвитку педагогічних працівників в системі неперервної освіти. Вивчено нормативно-правову базу, ... -
Cтатус біоетичних знань у системі сучасної освіти та освіченості
(ВНТУ, 2020)Розглянуто і проалізовано статус і значення біоетичних знань у системі сучасної освіти та освіченості. -
Справедливе розподілення благ в правовому суспільстві з точки зору економіки та філософської етики
(ВНТУ, 2020)Одним з основних питань філософії права є питання розподілення благ у суспільстві. Очевидно, що за природних умов сучасного суспільства, які склалися історично, люди отримують різні блага відповідно до конкретних особливостей ... -
Співпраця університету і стейкхолдерів у розв’язанні проблем підвищення якості освіти
(ВНТУ, 2020)В статті доводиться, що з метою задоволення суспільних потреб і реалізації свого призначення університет повинен бути відкритим для діалогу, обміну інформацією і взаємодії із внутрішніми і зовнішніми стейкхолдерами як ... -
Соціально-когнітологічний аспект досліджень інформаційного суспільства
(ВНТУ, 2020)Світова спільнота висуває в якості основного завдання XXI століття побудову глобального інформаційного суспільства. На рівні модельних уявлень з'ясовується суперечливий характер майбутнього інформаційного суспільства. Поряд ... -
Софисты все же победили Сократа!
(ВНТУ, 2020)В докладе аргументируется позиция, согласно которой подчинение современного высшего образования прагматическим интересам под видом ориентации на формирование компетентностей, культивирование публикаций в изданиях, включенных ... -
Роль музики в сучасному освітньому процесі
(ВНТУ, 2020)Розглянуто роль музики в сучасному освітньому процесі. -
Публічна історія – нове поле міждисциплінарності
(ВНТУ, 2020)На теперішній час нагальною потребою є модернізація вищої освіти. Складна ситуація спостерігається на історичних факультетах університетів. Її можна охарактеризувати як «кризу невідповідності»: існуюча модель сформувалася ... -
Просвещенность и самосовершенствование в конфуцианстве
(ВНТУ, 2020)Автор анализирует ряд положений конфуцианского учения об образовании. Подчеркивается основоположная роль понятия пути как единства просвещенности и позитивных моральных качеств человека, которое структурирует китайское ... -
Принцип конфуціанської теорії управління державою
(ВНТУ, 2020)Розглянуто значення політико-виховних ідей Конфуція. Досліджено теоретичні аспекти конфуціанської етики в політиці управління. Етико-політичний вимір конфуціанської гуманності. Розкрито погляди видатного мислителя на ... -
Призначення екології в системі сучасної освіти
(ВНТУ, 2020)Розглянуто особливості вивчення екології та призначення екологічних знань у вищій освіті ХХІ століття. -
Політична філософія конфуціанства в західній та східній культурі
(ВНТУ, 2020)При написанні доповіді стали особливо важливими кілька проблем: ознайомлення з основ-ними ідеями філософії Стародавньої Індії та Стародавнього Китаю; дослідження відмінностей між нашим світосприйняттям та уявленнями про ...