dc.contributor.author | Хома, О. І. | uk |
dc.contributor.author | Khoma, O. I. | en |
dc.date.accessioned | 2019-12-31T07:42:12Z | |
dc.date.available | 2019-12-31T07:42:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Хома О. І. Сучасний рівень історико-філософських досліджень і стандарти української історико-філософської освіти [Текст] / О. І. Хома // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 169–170. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28177 | |
dc.description.abstract | У доповіді доведено, що сучасні українські стандарти історико-філософської освіти не
наділяють студентів знаряддями, необхідними для здійснення історико-філософських відкриттів.
На прикладі відкриття ключової ролі, яку в Медитаціях відіграє не так скептичний сумнів, як
скептична безсумнівність, доведено необхідність радикальної модернізації деяких стандартів
історико-філософської освіти в Україні: (а) щодо мовної підготовки; (б) щодо володіння сучасними методами критики текстів; (в) щодо роботи зі світовою дослідницькою літературою. | uk |
dc.description.abstract | The paper criticized the standards of modern Ukrainian historico-philosophical education that do
not give students the skills needed to make discoveries in the field of the history of philosophy. For
example, the discovery of the key role of skeptical certainty (not of skeptical doubt, as is commonly
believed) in the First and Second Meditations, the author proves the need for a radical modernization of
some historico-philosophical educational standards in Ukraine, specifically (a) in respect of language
training; (b) relatively the acquirement of contemporary methods in the field of textual criticism; (c)
concerning to use of the international scholar publication. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Тези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. : 169-170. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2016/paper/view/1580 | |
dc.subject | історія філософії як освітня спеціалізація | uk |
dc.subject | Декарт | uk |
dc.subject | піронізм | uk |
dc.subject | сумнів | uk |
dc.subject | безсумнівне | uk |
dc.subject | явище | uk |
dc.subject | певність | uk |
dc.subject | History of Philosophy as an Educational Specialization | en |
dc.subject | Descartes | en |
dc.subject | Pyrrhonism | en |
dc.subject | Doubt | en |
dc.subject | Indubitability | en |
dc.subject | Phenomenon | en |
dc.subject | Certainty | en |
dc.title | Сучасний рівень історико-філософських досліджень і стандарти української історико-філософської освіти | uk |
dc.title.alternative | The current level of historico-philosophical studies and the standards of Ukrainian historico-philosophical education | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 1(091) | |