Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХома, О. І.uk
dc.contributor.authorKhoma, O. I.en
dc.date.accessioned2019-12-31T07:42:12Z
dc.date.available2019-12-31T07:42:12Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationХома О. І. Сучасний рівень історико-філософських досліджень і стандарти української історико-філософської освіти [Текст] / О. І. Хома // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 169–170.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28177
dc.description.abstractУ доповіді доведено, що сучасні українські стандарти історико-філософської освіти не наділяють студентів знаряддями, необхідними для здійснення історико-філософських відкриттів. На прикладі відкриття ключової ролі, яку в Медитаціях відіграє не так скептичний сумнів, як скептична безсумнівність, доведено необхідність радикальної модернізації деяких стандартів історико-філософської освіти в Україні: (а) щодо мовної підготовки; (б) щодо володіння сучасними методами критики текстів; (в) щодо роботи зі світовою дослідницькою літературою.uk
dc.description.abstractThe paper criticized the standards of modern Ukrainian historico-philosophical education that do not give students the skills needed to make discoveries in the field of the history of philosophy. For example, the discovery of the key role of skeptical certainty (not of skeptical doubt, as is commonly believed) in the First and Second Meditations, the author proves the need for a radical modernization of some historico-philosophical educational standards in Ukraine, specifically (a) in respect of language training; (b) relatively the acquirement of contemporary methods in the field of textual criticism; (c) concerning to use of the international scholar publication.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. : 169-170.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2016/paper/view/1580
dc.subjectісторія філософії як освітня спеціалізаціяuk
dc.subjectДекартuk
dc.subjectпіронізмuk
dc.subjectсумнівuk
dc.subjectбезсумнівнеuk
dc.subjectявищеuk
dc.subjectпевністьuk
dc.subjectHistory of Philosophy as an Educational Specializationen
dc.subjectDescartesen
dc.subjectPyrrhonismen
dc.subjectDoubten
dc.subjectIndubitabilityen
dc.subjectPhenomenonen
dc.subjectCertaintyen
dc.titleСучасний рівень історико-філософських досліджень і стандарти української історико-філософської освітиuk
dc.title.alternativeThe current level of historico-philosophical studies and the standards of Ukrainian historico-philosophical educationen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc1(091)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію