Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДоній, Н. Є.uk
dc.date.accessioned2019-12-31T09:20:07Z
dc.date.available2019-12-31T09:20:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationДоній Н. Є. Функціональна грамотність як вітальна потреба соціального простору ХХІ ст. [Текст] / Н. Є. Доній // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – С. 61–64.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28181
dc.description.abstractВ статті представлена точка зору, що для новітнього соціального простору функціональна грамотність є вітальною потребою. Зазначається, що соціальний простір переживає занепокоєння через зростання кількості індивідів, які не здатні функціонувати в умовах надшвидких темпів ХХІ ст. та через нагнітання відчуття дискомфорту обирають соціальну пасивність та втечу з соціального простору як стилі поведінки чим і підривають життєвість останнього.uk
dc.description.abstractВ статье представлена точка зрения, что для современного социального пространства функциональная грамотность является витальной потребностью. Отмечается, что социальное пространство переживает беспокойство из-за роста количества индивидов, которые не способны функционировать в условиях в сверхбыстрых темпов XXI в. и из-за наростания ощущения дискомфорта выбирают социальную пассивность и бегство из социального пространства как стили поведения, тем самым лишая его необходимой жизненной енергии.ru
dc.description.abstractThe article presents a point of view that functional literacy is a vital need for modern social space. It is noted that the social space is experiencing anxiety because of the growth in the number of individuals who are not able to function in conditions of ultra-fast pace of the XXI century and because of the knots in discomfort choose social passivity and escape from the social space as the styles of behavior, the samіm depriving him of the necessary vital energy here.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofТези доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2016 р. : 61-64.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2016/paper/view/1534
dc.subjectфункціональна грамотністьuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectсоціальна девіталізація особистостіuk
dc.subjectвтомаuk
dc.subjectфункциональная грамотностьru
dc.subjectзнанияru
dc.subjectнавыкиru
dc.subjectсоциальная девитализация личностиru
dc.subjectусталостьru
dc.subjectfunctional literacyen
dc.subjectknowledgeen
dc.subjectskillsen
dc.subjectsocial devitalization personalityen
dc.subjectfatigueen
dc.titleФункціональна грамотність як вітальна потреба соціального простору ХХІ ст.uk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc165.0 : 37.06 : 371.01


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію