Жаргонна фразеологія в мас-медійному дискурсі
Abstract
У статті на матеріалі дискурсу сучасних українськомовних мас-медіа розглянуто жаргонізовані фразеологізми в побудові газетного тексту як одного із засобів комунікативного впливу на читача. Проаналізовано основні тематичні групи та стилістичне використання названих стійких одиниць. Доведено, що жаргонні фразеологізми набувають нових стилістичних функцій, пов’язаних з основною настановою публіцистики – бути засобом образності і виразності. The article discusses the jargonized phraseology in the construction of a newspaper text as one of the means of communicative influence on the reader on the material of the discourse of modern Ukrainian-language mass media. The main thematic groups and stylistic use of persistent units were analyzed; it was proved that jargon phraseology acquire new stylistic functions related to the basic orientation of journalism – to be a means of imagery and expressiveness.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28547