• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLIX НТКП ВНТУ (2020)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2020)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLIX НТКП ВНТУ (2020)
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2020)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Ідентифікація моделей електромобіля з тяговим асинхронним електродвигуном

Автор
Мокін, Б. І.
Мокін, О. Б.
Горенюк, В. В.
Дата
2020
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет електроенергетики та електромеханіки (2020) [89]
Анотації
Запропоновано метод ідентифікації моделей руху горизонтальним відрізком дороги електромобіля з тяговим асинхронним електродвигуном, оптимальних за критерієм мінімуму електричних втрат акумуляторної батареї, на першому етапі реалізації якого визначаються константи, котрі мають місце у цих моделях внаслідок використання двічі операції інтегрування в процесі їх синтезу, на другому етапі реалізації пропонується прямий алгоритм визначення відносної швидкості електромобіля на основі моделі його динаміки, а на третьому етапі синтезується ітераційний алгоритм визначення відносного струму. Визначені умови, які накладаються на ітераційний процес ідентифікації моделі оптимального струму та умови, яким повинен задовольняти процес визначення моментів часу, в які здійснюється процес ідентифікації цієї моделі.
 
The method of motion models identification by horizontal road segment of electric car with traction induction motor, optimal by criterion of minimum of electric losses of the battery is proposed. At the first stage of implementation of which constants are determined which take place in these models as a result of the use of double integration operations in their synthesis process. In the second stage of implementation, we propose a direct algorithm for determining the relative velocity of an electric car based on its dynamics model, and in the third step, an iterative algorithm for determining the relative current is synthesized. The conditions that are imposed on the iterative process of optimal current model identification are determined, and the conditions which must satisfy the process of determining the moments of time at which the process of identification of this model is carried out.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28763
Відкрити
8650.pdf (254.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ