Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.contributor.authorГоренюк, В. В.uk
dc.date.accessioned2020-03-29T20:36:27Z
dc.date.available2020-03-29T20:36:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМокін Б. І. Ідентифікація моделей електромобіля з тяговим асинхронним електродвигуном [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, В. В. Горенюк // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2020/paper/view/8650.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28763
dc.description.abstractЗапропоновано метод ідентифікації моделей руху горизонтальним відрізком дороги електромобіля з тяговим асинхронним електродвигуном, оптимальних за критерієм мінімуму електричних втрат акумуляторної батареї, на першому етапі реалізації якого визначаються константи, котрі мають місце у цих моделях внаслідок використання двічі операції інтегрування в процесі їх синтезу, на другому етапі реалізації пропонується прямий алгоритм визначення відносної швидкості електромобіля на основі моделі його динаміки, а на третьому етапі синтезується ітераційний алгоритм визначення відносного струму. Визначені умови, які накладаються на ітераційний процес ідентифікації моделі оптимального струму та умови, яким повинен задовольняти процес визначення моментів часу, в які здійснюється процес ідентифікації цієї моделі.uk
dc.description.abstractThe method of motion models identification by horizontal road segment of electric car with traction induction motor, optimal by criterion of minimum of electric losses of the battery is proposed. At the first stage of implementation of which constants are determined which take place in these models as a result of the use of double integration operations in their synthesis process. In the second stage of implementation, we propose a direct algorithm for determining the relative velocity of an electric car based on its dynamics model, and in the third step, an iterative algorithm for determining the relative current is synthesized. The conditions that are imposed on the iterative process of optimal current model identification are determined, and the conditions which must satisfy the process of determining the moments of time at which the process of identification of this model is carried out.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2020/paper/view/8650
dc.subjectелектромобільuk
dc.subjectтяговий асинхронний електродвигунuk
dc.subjectгоризонтальний відрізок дорогиuk
dc.subjectоптимальні моделіuk
dc.subjectметод ідентифікаціїuk
dc.subjectітераційний процесuk
dc.subjectelectric caren
dc.subjecttraction induction motoren
dc.subjecthorizontal road segmenten
dc.subjectoptimal modelsen
dc.subjectidentification methoden
dc.subjectiteration processen
dc.titleІдентифікація моделей електромобіля з тяговим асинхронним електродвигуномuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc621.311.1.018.3
dc.relation.referencesБ. .Мокін, О. Б.Мокін, В. В.Горенюк. «До питання оптимізації руху електромобіля з асинхронним електроприводом». Вісник Вінницького політехнічного інституту,№3, С.32-38, 2019.uk
dc.relation.referencesЯ. З. Цыпкин. Адаптация и обучение в автоматических системах, Москва: Наука, 1968, 400 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію