dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Горенюк, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-29T20:36:27Z | |
dc.date.available | 2020-03-29T20:36:27Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мокін Б. І. Ідентифікація моделей електромобіля з тяговим асинхронним електродвигуном [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін, В. В. Горенюк // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2020/paper/view/8650. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28763 | |
dc.description.abstract | Запропоновано метод ідентифікації моделей руху горизонтальним відрізком дороги електромобіля з тяговим асинхронним електродвигуном, оптимальних за критерієм мінімуму електричних втрат акумуляторної батареї, на першому етапі реалізації якого визначаються константи, котрі мають місце у цих моделях внаслідок використання двічі операції інтегрування в процесі їх синтезу, на другому етапі реалізації пропонується прямий алгоритм визначення відносної швидкості електромобіля на основі моделі його динаміки, а на третьому етапі синтезується ітераційний алгоритм визначення відносного струму. Визначені умови, які накладаються на ітераційний процес ідентифікації моделі оптимального струму та умови, яким повинен задовольняти процес визначення моментів часу, в які здійснюється процес ідентифікації цієї моделі. | uk |
dc.description.abstract | The method of motion models identification by horizontal road segment of electric car with traction induction motor, optimal by criterion of minimum of electric losses of the battery is proposed. At the first stage of implementation of which constants are determined which take place in these models as a result of the use of double integration operations in their synthesis process. In the second stage of implementation, we propose a direct algorithm for determining the relative velocity of an electric car based on its dynamics model, and in the third step, an iterative algorithm for determining the relative current is synthesized. The conditions that are imposed on the iterative process of optimal current model identification are determined, and the conditions which must satisfy the process of determining the moments of time at which the process of identification of this model is carried out. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-feeem/all-feeem-2020/paper/view/8650 | |
dc.subject | електромобіль | uk |
dc.subject | тяговий асинхронний електродвигун | uk |
dc.subject | горизонтальний відрізок дороги | uk |
dc.subject | оптимальні моделі | uk |
dc.subject | метод ідентифікації | uk |
dc.subject | ітераційний процес | uk |
dc.subject | electric car | en |
dc.subject | traction induction motor | en |
dc.subject | horizontal road segment | en |
dc.subject | optimal models | en |
dc.subject | identification method | en |
dc.subject | iteration process | en |
dc.title | Ідентифікація моделей електромобіля з тяговим асинхронним електродвигуном | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 621.311.1.018.3 | |
dc.relation.references | Б. .Мокін, О. Б.Мокін, В. В.Горенюк. «До питання оптимізації руху електромобіля з асинхронним електроприводом». Вісник Вінницького політехнічного інституту,№3, С.32-38, 2019. | uk |
dc.relation.references | Я. З. Цыпкин. Адаптация и обучение в автоматических системах, Москва: Наука, 1968, 400 с. | ru |