Ідентифікація математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції
Автор
Мокін, Б. І.
Войцеховська, О. О.
Лебухорський, А. І.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Представлено результати ідентифікації математичної моделі процесу забування знань, отриманих
студентом на лекції, реалізованої у відносному часі, яка містить три основні параметри, один із яких
характеризує швидкість забування знань, отриманих студентом на лекції, другий - процес сповільнення
забування, а третій - ту складову отриманих на лекції знань, яка не стирається з пам’яті студента ніколи.
Алгоритм способу ідентифікації математичної моделі процесу забування знань, отриманих на лекції
студентами, реалізовано з використанням критерію найменших квадратів з прив’язкою до «смуг забування»,
для кожної з яких ітераційною процедурою вичислюються оптимальні оцінки вище перерахованих параметрів
цієї моделі. The report presents the results of the identification of the mathematical model for the process of forgetting the
knowledge received by the student at a lecture, implemented in a relative time, which contains three basic parameters,
one of which characterizes the speed of forgetting the knowledge received by the student at the lecture, the second - the
process of slowing forgetting, and the third - a component of knowledge gained at a lecture that is never erased from a
student's memory.
An algorithm for the method of identifying th mathematical model for the process of forgetting the knowledge
received by the student at a lecture using the least squares bound to "forgetting bands" is calculated, for each of which
an iterative procedure calculates the optimal estimates of the above parameters of this model.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29248