Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorВойцеховська, О. О.uk
dc.contributor.authorЛебухорський, А. І.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T16:18:07Z
dc.date.available2020-03-30T16:18:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМокін Б. І. Ідентифікація математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції [Електронний ресурс] / Б. І. Мокін, О. О. Войцеховська, А. І. Лебухорський // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2020/paper/view/9428.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29248
dc.description.abstractПредставлено результати ідентифікації математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекції, реалізованої у відносному часі, яка містить три основні параметри, один із яких характеризує швидкість забування знань, отриманих студентом на лекції, другий - процес сповільнення забування, а третій - ту складову отриманих на лекції знань, яка не стирається з пам’яті студента ніколи. Алгоритм способу ідентифікації математичної моделі процесу забування знань, отриманих на лекції студентами, реалізовано з використанням критерію найменших квадратів з прив’язкою до «смуг забування», для кожної з яких ітераційною процедурою вичислюються оптимальні оцінки вище перерахованих параметрів цієї моделі.uk
dc.description.abstractThe report presents the results of the identification of the mathematical model for the process of forgetting the knowledge received by the student at a lecture, implemented in a relative time, which contains three basic parameters, one of which characterizes the speed of forgetting the knowledge received by the student at the lecture, the second - the process of slowing forgetting, and the third - a component of knowledge gained at a lecture that is never erased from a student's memory. An algorithm for the method of identifying th mathematical model for the process of forgetting the knowledge received by the student at a lecture using the least squares bound to "forgetting bands" is calculated, for each of which an iterative procedure calculates the optimal estimates of the above parameters of this model.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2020/paper/view/9428
dc.subjectзабування знаньuk
dc.subjectматематична модельuk
dc.subjectшвидкість забуванняuk
dc.subjectсповільнення забуванняuk
dc.subjectідентифікація моделіuk
dc.subjectforgetting of knowledgeen
dc.subjectmathematical modelen
dc.subjectspeed of forgettingen
dc.subjectslowing forgettingen
dc.subjectmodel identificationen
dc.titleІдентифікація математичної моделі процесу забування знань, отриманих студентом на лекціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc159.953.015:51
dc.relation.referencesМокін Б. І. Удосконалення ймовірнісної математичної моделі процесу забування інформації, отриманої студентом на лекції / Б. І. Мокін, О. О. Войцеховська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2019. – № 4. – С. 49 – 57.uk
dc.relation.referencesМокін Б. І. Підвищення ступеня адекватності моделі процесу забування знань / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2013. – № 4. – С. 116 –121.uk
dc.relation.referencesЦыпкин Я. З. Адаптация и обучение в автоматических системах / Я. З. Цыпкин // Москва.: Наука», 1968. – 400 с.ru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію