Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorВасилевич, О. О.uk
dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T16:29:53Z
dc.date.available2020-03-30T16:29:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationВасилевич О. О. Про деякі можливості застосування векторної алгебри у процесі створення комп’ютерних програм [Електронний ресурс] / О. О. Василевич, А. А. Коломієць // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2020/paper/view/9172.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29531
dc.description.abstractУ статті розглянуто приклади застосування основних знань векторної алгебри при розробці комп’ютерних ігор. Для програмної реалізації переміщення віртуальних об’єктів необхідні знання про додавання (віднімання) векторів, скалярний та векторний добуток. Запропоновані приклади можна впроваджувати у навчальний процес з метою підвищення рівня мотивації студентів до вивчення розділу векторної алгебри.uk
dc.description.abstractProgrammatic implementation of moving virtual objects requires knowledge of adding (subtracting) vectors, scalar and vector products. The offered examples can be implemented in the educational process in order to increase the students' motivation to study the section of vector algebra.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2020/paper/view/9172
dc.subjectвекторна алгебраuk
dc.subjectінтегративний підхідuk
dc.subjectкомп’ютерна граuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectvector algebraen
dc.subjectintegrative approachen
dc.subjectcomputer gameen
dc.subjectmotivationen
dc.titleПро деякі можливості застосування векторної алгебри у процесі створення комп’ютерних програмuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesКлочко В. І. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей : монографія / В. І. Клочко, А. А. Коломієць. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 202 с.uk
dc.relation.referencesКозловська І. М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи) / І. М. Козловська; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Л. : Світ, 1999. - 301 c.uk
dc.relation.referencesКоломієць А. А. Інтегративний підхід в процесі формування змісту фундаментальної підготовки з математики майбутніх інженерів //  Наукові записки. – Випуск 10. – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Ч.3 / За заг. ред. М. І. Садового. – Кропивницький : РВВ ЛДПУ ім. В. Винниченка, 2016 –  192 с., С.13-17.uk
dc.relation.referencesGame Engine Architecture, Second Edition by Jason Gregory (ст 165 - 227).en
dc.relation.referenceshttps://www.gamedev.net/articles/programming/math-and-physics/practical-use-of-vector-math-in-games-r2968/en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію