dc.contributor.author | Василевич, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Коломієць, А. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T16:29:53Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T16:29:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Василевич О. О. Про деякі можливості застосування векторної алгебри у процесі створення комп’ютерних програм [Електронний ресурс] / О. О. Василевич, А. А. Коломієць // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2020/paper/view/9172. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29531 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто приклади застосування основних знань векторної алгебри при розробці
комп’ютерних ігор. Для програмної реалізації переміщення віртуальних об’єктів необхідні знання про додавання (віднімання) векторів, скалярний та векторний добуток. Запропоновані приклади можна впроваджувати у навчальний процес з метою підвищення рівня мотивації студентів до вивчення розділу
векторної алгебри. | uk |
dc.description.abstract | Programmatic implementation of moving virtual objects requires knowledge of adding (subtracting) vectors, scalar and vector products. The offered examples can be implemented in the educational process in order to increase the students' motivation to study the section of vector algebra. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2020/paper/view/9172 | |
dc.subject | векторна алгебра | uk |
dc.subject | інтегративний підхід | uk |
dc.subject | комп’ютерна гра | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | vector algebra | en |
dc.subject | integrative approach | en |
dc.subject | computer game | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.title | Про деякі можливості застосування векторної алгебри у процесі створення комп’ютерних програм | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |
dc.relation.references | Клочко В. І. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей : монографія / В. І. Клочко, А. А. Коломієць. – Вінниця : ВНТУ, 2012. – 202 с. | uk |
dc.relation.references | Козловська І. М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи) / І. М. Козловська; ред.: С. У. Гончаренко; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Л. : Світ, 1999. - 301 c. | uk |
dc.relation.references | Коломієць А. А. Інтегративний підхід в процесі формування змісту фундаментальної підготовки з математики майбутніх інженерів // Наукові записки. – Випуск 10. – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Ч.3 / За заг. ред. М. І. Садового. – Кропивницький : РВВ ЛДПУ ім. В. Винниченка, 2016 – 192 с., С.13-17. | uk |
dc.relation.references | Game Engine Architecture, Second Edition by Jason Gregory (ст 165 - 227). | en |
dc.relation.references | https://www.gamedev.net/articles/programming/math-and-physics/practical-use-of-vector-math-in-games-r2968/ | en |