Training project in teaching foreign languages
Abstract
У цій роботі досліджується важливість застосування методології проекту у навчанні іноземних мов. Вона має ряд переваг і допомагає у вивченні мови дуже легко. Вона виконує принцип переходу від освіти до самоосвіти, позитивного емоційного навчання. В 21-му столітті інтенсифікація і модернізація освіти вимагають креативної освіти особистості. Ці тези також розглядають метод проектування, який діє як метод для спеціальної інтелектуальної діяльності. Мета цієї роботи вивчити важливість цього методу. This article deals with the importance of applying projecting methodology in teaching foreign languages. It has a number of advantages and helps in learning a language very easily. It performs such principle as transition from education to self-education, positive emotional background of training. In the 21st century the intensification and modernization of education requires the creative education of the individual. This article also discusses projecting method acting as a method for special intellectual activity. The aim of this paper is to study its importance.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29649