dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T17:13:17Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T17:13:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. На шляху до розробки комунікативно-генетичного підходу до розвитку суб’єктності особистості. [Електронний ресурс] / М. Д. Прищак // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9453. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29676 | |
dc.description.abstract | В статті визначено роль комунікативності як онтологічної та процесійної основи розвитку властивостей суб’єктності та суб’єктності особистості загалом. Проаналізовано та обгрунтовано питання необхідності та можливості розробки комунікативно-генетичного підходу до розвитку суб’єктності особистості. | uk |
dc.description.abstract | The article defines the role of communicativeness as an ontological and procedural basis for the development of the properties of subjectivity and personality subjectivity in general. The necessity and possibility of developing a communicative-genetic approach to the development of personality personality is analyzed and substantiated. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9453 | |
dc.subject | суб’єктність особистості | uk |
dc.subject | розвиток суб’єктності особистості | uk |
dc.subject | комунікативнодуховний підхід до суб’єктності | uk |
dc.subject | комунікативно-генетичний підхід до розвитку суб’єктності | uk |
dc.subject | комунікативність | uk |
dc.subject | внутрішня свобода | uk |
dc.subject | мотиваційність | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | саморегуляція | uk |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | personality personality | en |
dc.subject | personality personality development | en |
dc.subject | communicative-spiritual
approach to subjectivity | en |
dc.subject | communicative-genetic approach to personality development | en |
dc.subject | communicativeness | en |
dc.subject | intrinsic freedom | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | creativity | en |
dc.subject | self-regulation | en |
dc.subject | spirituality | en |
dc.title | На шляху до розробки комунікативно-генетичного підходу до розвитку суб’єктності особистості | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 37.013: 101 | |
dc.relation.references | Роджерс К. Вчитися бути вільним / Роджерс К. // Гуманістична психологія: Антологія: навч. посібник: У 3-х т. – К. : Пульсари, 2001. Том 1: Гуманістичні підходи в західній психології ХХ ст. –
С. 37 – 59. | uk |
dc.relation.references | Бондаренко О. Ф. Суб’єктність як етичний вимір : у пошуках вітчизняної традиції в психотерапії / Бондаренко О. Ф. // Людина. Суб’єкт. Вчинок : Філософсько-психологічні студії : збірка статей.
– К. : Либідь, 2006. – С. 52 – | uk |
dc.relation.references | Брушлинский А. В. Проблемы психологии субъекта / Брушлинский А. В. – М. : Ин-т психологии РАО, 1994. – 109 с. | ru |
dc.relation.references | Галян О. І. Розвиток ідеї суб’єктності особистості школяра у вітчизняному педагогічному дискурсі ХХ століття. – Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі
спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Дрогобицький державний
педагогічний університет імені Івана Франка, Дрогобич, 2018. – 549 с. | uk |
dc.relation.references | Гуляс І. А. Особистість як інтегральний суб'єкт аксіопсихіки / Гуляс І. А. // Наука і освіта. –
2010. – № 2. – С. 4 – 8. | uk |
dc.relation.references | Карпенко З. С. Картографія інтегральної суб’єктності: пост-постмодерністський проект /
Карпенко З. С. // Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії : збірка статей. – К. :
Либідь, 2006. – С. 157 – 175. | uk |
dc.relation.references | Кузікова С. Б. Психологічні основи становлення суб’єкта саморозвитку в юнацькому віці :
монографія / Кузікова С. Б. – Суми : МакДен, 2011. – 412 с. | uk |
dc.relation.references | Маслоу А. Мотивация и личность / Маслоу А. – СПб : Евразия, 2001. – 478 с. | ru |
dc.relation.references | Надюк Н. Специфіка та атрибутивні основи суб’єктності особистості / Надюк Н. // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка. Психологія.
Соціальна робота. – 2012. – № 4. – С. 35 – 38 | uk |
dc.relation.references | Нікітіна І. В. Суб’єктне самовизначення молодої людини в період повноліття: монографія /
Нікітіна І. В. – К. : КНТ, 2008. – 192 с. | uk |
dc.relation.references | Осницкий А. К. Проблемы исследования субъектной активности / А. К. Осницкий // Вопр.
психологии. – 1996. – № 1. – С. 5 – 19. | ru |
dc.relation.references | Петровский В. А. Личность в психологии: парадигма субъектности: учебное пособие / Пет-
ровский В. А. – Ростов н/Д : Феникс, 1996. – 512 с. | ru |
dc.relation.references | Татенко В. А. Психология в субъктном измерении / Татенко В. А. – К. : Видавничий центр
«Просвіта», 1996. – 404 с. | ru |
dc.relation.references | Татенко В. О. Суб’єктно-вчинкова парадигма в сучасній психології / Татенко В. О. // Лю-
дина. Суб’єкт. Вчинок: Філософ сько-психологічні студії : збірка статей. – К. : Либідь, 2006. – С.
З16 – 357. | uk |
dc.relation.references | Тітов І. Г. Особистісне становлення дитини: суб’єктний вимір : монографія / І. Тітов, О.
Кравченко, Л. Москаленко; за ред. І. Г. Тітова. – К.: ВЦ «Академія», 2015. – 152 с. | uk |
dc.relation.references | Франкл В. Человек в поисках смысла / Франкл В. – М. : Прогресс, 1990. – 366 с. | ru |
dc.relation.references | Шехавцова С. О. Суб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика / Шехавцова С. О.
– Полтава : ПУЕТ, 2016. – 414 с. | uk |
dc.relation.references | Прищак М. Д. Комунікація, спілкування, комунікативність : категоріальний аналіз /
М. Д. Прищак // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2010. – № 2. – С. 5 – 8. | uk |
dc.relation.references | Прищак М. Д. Учитися бути вільним: суб’єктність як мета освіти / Прищак М. Д. // Наукові
записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія:
Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. – Випуск 60. – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2019. – С. 38 – 44. | uk |