Роль невербальних засобів у формуванні іміджу фахівця
Анотації
У статті висвітлено питання ролі невербальних засобів у формуванні іміджу майбутнього фахівця.
Доведено, що багате мовлення завжди буде запорукою успішної реалізації фахового й творчого потенціалу
особистості. Значною мірою це залежить і від уміння вдало використовувати у спілкуванні всі засоби
невербального мовлення. Виділено 5 основних каналів невербальної комунікації. Сформульовано визначення
основних засобів невербального спілкування. Наголошено на необхідності вміло поєднувати несловесні засоби спілкування зі словесними в конкретній мовленнєвій ситуації. The article deals with the role of non-verbal means in the image forming of a future specialist. It is
proved that rich speech will always be the key to successful realization of a person's professional and creative potential.
It largely depends on the ability of successful using of all non-verbal means of communication. Five main non-verbal
communication channels are marked. The definition of the main means of non-verbal communication is formulated.
The importance of combining non-verbal communication with verbal in a particular speech situation is emphasized .
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29714