Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСерединська, І. В.uk
dc.contributor.authorЗозуля, І. Є.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T17:14:59Z
dc.date.available2020-03-30T17:14:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСерединська І. В. Роль невербальних засобів у формуванні іміджу фахівця [Електронний ресурс] / І. В. Серединська, І. Є. Зозуля // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9650.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29714
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання ролі невербальних засобів у формуванні іміджу майбутнього фахівця. Доведено, що багате мовлення завжди буде запорукою успішної реалізації фахового й творчого потенціалу особистості. Значною мірою це залежить і від уміння вдало використовувати у спілкуванні всі засоби невербального мовлення. Виділено 5 основних каналів невербальної комунікації. Сформульовано визначення основних засобів невербального спілкування. Наголошено на необхідності вміло поєднувати несловесні засоби спілкування зі словесними в конкретній мовленнєвій ситуації.uk
dc.description.abstractThe article deals with the role of non-verbal means in the image forming of a future specialist. It is proved that rich speech will always be the key to successful realization of a person's professional and creative potential. It largely depends on the ability of successful using of all non-verbal means of communication. Five main non-verbal communication channels are marked. The definition of the main means of non-verbal communication is formulated. The importance of combining non-verbal communication with verbal in a particular speech situation is emphasized .en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9650
dc.subjectневербальний засібuk
dc.subjectневербальна поведінкаuk
dc.subjectневербальна комунікаціяuk
dc.subjectфахівецьuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectnon-verbal meansen
dc.subjectnon-verbal behavioren
dc.subjectnon-verbal communicationen
dc.subjectspecialisten
dc.subjectimageen
dc.titleРоль невербальних засобів у формуванні іміджу фахівцяuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc811.161.2:81’373
dc.relation.referencesНевербальні засоби спілкування. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://pidruchniki.com/2015080265804/menedzhment/neverbalni_zasobi_spilkuvannyauk
dc.relation.referencesТетяна Радзивілюк. Невербальне спілкування в процесі міжкультурної комунікації [Електронний ресурс]. – 2012. – Режим доступу: https://naub.oa.edu.ua/2012/neverbalne-spilkuvannya-v-protsesi-mizhkulturnoji-komunikatsiji/uk
dc.relation.referencesЛужецька Л. Невербальні засоби спілкування як складник мовленнєвої культури особистості. Рідне слово в етнокультурному вимірі. 2014. – С. 145–150. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2014_2014_22uk
dc.relation.referencesГандзюк Олександр. Візуальний контакт як невербальний засіб спілкування [Електронний ресурс] . – 2015. – Режим доступу: https://typolohia.at.ua/index/vizualnij_kontakt_jak_neverbalnij_zasib_spilkuvannja/0-101uk
dc.relation.referencesХарченко Л. П. Особливості застосування невербальних засобів ділового // Соціальна педагогіка: теорія та практика. 2013. № 4. С. 58–66.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію