Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСабадош, Ю. Г.uk
dc.date.accessioned2020-03-30T17:15:43Z
dc.date.available2020-03-30T17:15:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСабадош Ю. Г. Мотиваційно-ціннісний компонент як один із складових самоосвітньої компетентності студентів технічних ЗВО [Електронний ресурс] / Ю. Г. Сабадош // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9682.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29727
dc.description.abstractСтаття розкриває питання самоосвітньої компетентності та його вплив на розвиток самоосвітньої компетентності в майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Подається детальний опис ціього компонента, його характеристики та структура, пропонується приклад діагностики по визначенню мотивації у студентів.uk
dc.description.abstractThe article addresses the issues of self-educational competence and its influence on the development of selfeducational competence in future specialists in technical specialties. A detailed description of this component, its characteristics and structure is provided, an example of diagnostics for determining students' motivation is offered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9682
dc.subjectмотиваційно-ціннісний компонентuk
dc.subjectсамоосвітня компетентністьuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectмотивuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectmotivational-value componenten
dc.subjectself-educational competenceen
dc.subjectinnovative technologiesen
dc.subjectmotiveen
dc.subjecteducational processen
dc.titleМотиваційно-ціннісний компонент як один із складових самоосвітньої компетентності студентів технічних ЗВОuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesБуйновська Л. Методика і результати вивчення мотиваційної сфери студентів технічного університету // Вища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2000. – №1. – С. 65 – 70.uk
dc.relation.referencesСпиркин А. Г. Философия / А. Г. Спиркин. – М. : Гардарика, 1998. – 816 с.ru
dc.relation.referencesУткин Э. А. Мотивационный менеджмент / Э. А. Уткин, Т. В. Бутова. – М.: ТЕИС, 2004. – 236 с., с. 55ru
dc.relation.referencesДодонов Б. И. Структура и динамика мотивов деятельности / Б. И. Додонов // Вопросы психологии. – 1984. – № 4. – С. 126–130., с. 126–130ru
dc.relation.referencesВербицкий А. Л. Активное обучение в высшей школе: Контекстный подход. – М.: Высшая школа, 1991. – 207 с.ru
dc.relation.referencesЛеонтьев Д. А. Ценность как междисцыплинарное понятие: опыт многомерной реконструкции / Д. А. Леонтьев // Вопросы философии. – 1996. - №4. – С. 35-44. с. 17-23ru
dc.relation.referencesПетрук Віра Андріївна. Теоретико-методичні засади формування базових професійних компетенцій у майбутніх фахівців технічних спеціальностей : дис. доктора педагогічних наук : 13. 00. 04. / Петрук Віра Андріївна – К., 2008. 517 с.uk
dc.relation.referencesАдлер А. Практика и теория индивидуальной психологии: пер. с нем. / А. Адлер. – М.: Фонд «За экономическую грамотность», 1995. – 296 сru


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію