dc.contributor.author | Сабадош, Ю. Г. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T17:15:43Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T17:15:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Сабадош Ю. Г. Мотиваційно-ціннісний компонент як один із складових самоосвітньої компетентності студентів технічних ЗВО [Електронний ресурс] / Ю. Г. Сабадош // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9682. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29727 | |
dc.description.abstract | Стаття розкриває питання самоосвітньої компетентності та його вплив на розвиток самоосвітньої компетентності в майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Подається детальний опис ціього компонента, його характеристики та структура, пропонується приклад діагностики по визначенню мотивації у студентів. | uk |
dc.description.abstract | The article addresses the issues of self-educational competence and its influence on the development of selfeducational competence in future specialists in technical specialties. A detailed description of this component, its characteristics and structure is provided, an example of diagnostics for determining students' motivation is offered. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2020/paper/view/9682 | |
dc.subject | мотиваційно-ціннісний компонент | uk |
dc.subject | самоосвітня компетентність | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | мотив | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | motivational-value component | en |
dc.subject | self-educational competence | en |
dc.subject | innovative technologies | en |
dc.subject | motive | en |
dc.subject | educational process | en |
dc.title | Мотиваційно-ціннісний компонент як один із складових самоосвітньої компетентності студентів технічних ЗВО | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147 | |
dc.relation.references | Буйновська Л. Методика і результати вивчення мотиваційної сфери студентів технічного університету // Вища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2000. – №1. – С.
65 – 70. | uk |
dc.relation.references | Спиркин А. Г. Философия / А. Г. Спиркин. – М. : Гардарика, 1998. – 816 с. | ru |
dc.relation.references | Уткин Э. А. Мотивационный менеджмент / Э. А. Уткин, Т. В. Бутова. – М.: ТЕИС, 2004. –
236 с., с. 55 | ru |
dc.relation.references | Додонов Б. И. Структура и динамика мотивов деятельности / Б. И. Додонов // Вопросы психологии. – 1984. – № 4. – С. 126–130., с. 126–130 | ru |
dc.relation.references | Вербицкий А. Л. Активное обучение в высшей школе: Контекстный подход. – М.: Высшая школа, 1991. – 207 с. | ru |
dc.relation.references | Леонтьев Д. А. Ценность как междисцыплинарное понятие: опыт многомерной реконструкции / Д. А. Леонтьев // Вопросы философии. – 1996. - №4. – С. 35-44. с. 17-23 | ru |
dc.relation.references | Петрук Віра Андріївна. Теоретико-методичні засади формування базових професійних
компетенцій у майбутніх фахівців технічних спеціальностей : дис. доктора педагогічних наук : 13. 00.
04. / Петрук Віра Андріївна – К., 2008. 517 с. | uk |
dc.relation.references | Адлер А. Практика и теория индивидуальной психологии: пер. с нем. / А. Адлер. – М.:
Фонд «За экономическую грамотность», 1995. – 296 с | ru |