Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorРодюк, Н. Ю.uk
dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2020-04-14T18:23:08Z
dc.date.available2020-04-14T18:23:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Шляхи формування пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках математики [Текст] / І. В. Хом’юк, Н. Ю. Родюк, В. В. Хом’юк // Молодий вчений. — 2019. — № 5. – С. 166-170.uk
dc.identifier.issn2304-5809
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29767
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи щодо формування пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках математики. Пізнавальна самостійність розглядається як якість особистості, яка спроможна без сторонньої допомоги отримувати знання, опановувати способи діяльності та розв’язувати пізнавальні завдання. Презентовано цікаві методи та прийомів роботи з молодшими школярами на уроках математики. З’ясовано, що формуванню пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках математики суттєвим чином сприяє використання комплексних задач. Запропоновано та проілюстровано класифікацію завдань для формування пізнавальної самостійності молодших школярів.uk
dc.description.abstractThe article discusses approaches to the formation of cognitive independence of younger schoolchildren at the mathematics lessons. Cognitive independence is considered as a quality of an individual who is able to gain knowledge, master the ways of activity and solve cognitive tasks without outside help. Interesting methods and techniques for working with younger schoolchildren at the mathematics lessons are presented. It has been established that the using of complex tasks contributes significantly to the formation of cognitive independence of younger schoolchildren at the mathematics lessons. The classification of tasks for the formation of cognitive independence of younger schoolchildren is proposed and illustrated.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherНауковий журнал «Молодий вчений»uk
dc.relation.ispartofМолодий вчений. № 5 : 166-170.uk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectпізнавальна самостійністьuk
dc.subjectпізнавальні завданняuk
dc.subjectprimary schoolen
dc.subjectyounger schoolchildrenen
dc.subjectmathematicsen
dc.subjectcognitive independenceen
dc.subjectcognitive tasksen
dc.titleШляхи формування пізнавальної самостійності молодших школярів на уроках математикиuk
dc.title.alternativeПути формирования познавательной самостоятельности младших школьников на уроках математикиru
dc.title.alternativeWays of the formation of cognitive independence of younger schoolchildren at the mathematics lessonsen
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію