dc.contributor.author | Усанова, І. М. | uk |
dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-04-15T13:13:16Z | |
dc.date.available | 2020-04-15T13:13:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Усанова І. M. Деякі аспекти розвитку пізнавальної активності молодших школярів [Електронний ресурс] / І. М. Усанова, І. В. Хом'юк // Матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів "Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи", 24 жовтня 2019 р. – 2019. – Вип. 6. – С. 115-116. – Режим доступу: https://conference.pu.if.ua/forum/viewforum.php?f=87. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29779 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему пізнавальної активності молодших школярів. Встановлено, що пізнавальна активність дитини – це її внутрішня готовність до подальшої участі у процесі оволодіння знаннями, уміннями і навичками та виявлення самостійності і творчого підходу до виконання навчальних завдань. Визначено, що для розвитку пізнавальної активності молодших школярів необхідно: застосовувати пізнавальні завдання; загальнопізнавальні вміння формувати в чіткій послідовності та системі, починаючи з найпростішого; розвивати прийоми розумової діяльності (аналіз, порівняння, абстрагування, узагальнення), які лежать в основі пізнавальних умінь. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали четвертої науково-практичної інтернет-конференції молодих науковців та студентів "Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи", 24 жовтня 2019 р. Вип. 6 : 115-116. | uk |
dc.subject | пізнавальна активність | uk |
dc.subject | пізнавальна самостійність | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.title | Деякі аспекти розвитку пізнавальної активності молодших школярів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 373.3.016.096 | |