Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРисинець, Н. О.uk
dc.contributor.authorRysynets, N.en
dc.contributor.authorРисинец, Н.ru
dc.date.accessioned2020-09-14T07:21:18Z
dc.date.available2020-09-14T07:21:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРисинець Н. О. Застосування інноваційних технологій в процесі вивчення дисципліни «Міжнародне право» студентами юридичних спеціальностей [Текст] / Н. О. Рисинець // Педагогіка безпеки. – 2019. – № 1. – С. 78-88.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30466
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження педагогічних умов і методичних аспектів необхідно-сті впровадження вільних дебатів під час вивчення дисципліни «Міжнародне право» студентами юридичних спеціальностей. Розкриваються методичні аспекти використання дебатів у навчанні студентів-правників: цілі та головні елементи, вибір формату, конструювання тем, організаційна підготовка та оцінювання результатів. Основна увага приділена висвітленню особливостей реалізації технології навчальних дебатів студентів юридичних спеціальностей як основи активізації їх пізнавальної діяльності та мотивації майбутнього професійного розвитку. Аналіз педагогічної та правової літератури, а та-кож досвід практичної діяльності закладів вищої освіти вказують на те, що необхідність впрова-дження проектних технологій в освітній процес повністю не вивчена і потребує подальшого дос-лідження. Крім того, в процесі аналізу і дослідження теми було виявлено низку проблем в сфері впровадження вільних дебатів як елемента проектних технологій в навчальний процес ЗВО: − мала кількість викладачів, які здатні приміряти на себе роль фасилітатора та створити сприятливі умови для розвитку вільних дебатів на заняттях; − відсутність якісних підручників та навчальних посібників з методичними вказівками до впровадження вільних дебатів при вивченні юридичних дисциплін; − відсутність нових навчальних програм, що відповідають вимогам часу; − відсутність чітких алгоритмів та процедури впровадження методу вільних дебатів під час вивчення юридичних дисциплін.uk
dc.description.abstractThe article deals with the study of pedagogical conditions and methodical aspects of the need for the introduction of free debate during the study of the discipline «International Law» by students of legal specialties. There have been revealed methodical aspects of using debates in the teaching of law students, such as goals and main elements, choice of format, theme design, organizational preparation and evaluation of results. The main attention is paid to highlighting the peculiarities of the implementation of the debate of the students of legal specialties as the basis for activating their cognitive activity and motivating future professional development. The analysis of pedagogical and legal literature, as well as the experience of practical activities of institutions of higher education, indicate that the need for the implementation of project technologies in the educational process is not fully understood and needs further research. In addition, in the process of analysis and research of the topic, a number of problems were identified in the field of the implementation of free debate as an element of project technology in the educational process of the o institutions of higher education: − there are a small number of teachers who can take on the role of facilitator and create favorable conditions for the development of free debate in classes; − lack of quality textbooks and manuals with methodological guidelines for the introduction of free debate in the study of legal disciplines; − absence of new curricula that meet the requirements of time; − lack of clear algorithms and procedures for implementing the method of free debate during the study of legal disciplines.en
dc.description.abstractВ статье приведены результаты исследования педагогических условий и методических аспек-тов необходимости внедрения свободных дебатов при изучении дисциплины «Международное право» студентами юридических специальностей. Раскрываются методические аспекты использования дебатов в обучении студентов-юристов: цели и главные элементы, выбор формата, конструирование тем, организационная подготовка и оценка результатов. Основное внимание уделено освещению особенностей процесса проведения дебатов студентами юридических специальностей как основы активизации их познавательной деятельности и мотивации будущего профессионального развития. Анализ педагогической и пра-вовой литературы, а также опыт практической деятельности заведений высшего образования (ЗВО) указывают на то, что необходимость внедрения проектных технологий в образовательный процесс полностью не изучена и требует дальнейшего исследования. Кроме того, в процессе ана-лиза и исследования темы был выявлен ряд проблем в сфере внедрения свободных дебатов как элемента проектных технологий в учебный процесс ЗВО. − малое количество преподавателей, которые способны применить на себя роль фасилитато-ра и создать благоприятные условия для развития свободных дебатов на занятиях; − отсутствие качественных учебников и учебных пособий с методическими указаниями к внедрению свободных дебатов при изучении юридических дисциплин; − отсутствие новых учебных программ, отвечающих требованиям времени; − отсутствие чётких алгоритмов и процедуры внедрения метода свободных дебатов при изу-чении юридических дисциплин.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпек. № 1 : 78-88.uk
dc.subjectдебатиuk
dc.subjectелементи дебатівuk
dc.subjectформати дебатівuk
dc.subjectпроектні технології навчанняuk
dc.subjectdebatesen
dc.subjectelements of debateen
dc.subjectforms of debatesen
dc.subjectproject technology of teachingen
dc.subjectдебатыru
dc.subjectэлементы дебатовru
dc.subjectформаты дебатовru
dc.subjectпроектные технологии обученияru
dc.titleЗастосування інноваційних технологій в процесі вивчення дисципліни «Міжнародне право» студентами юридичних спеціальностейuk
dc.title.alternativeApplication of Innovative Technologies in the Process of Discipline «International Law» by Students Of Legal Specialtiesen
dc.title.alternativeПрименение инновационных технологийв процессе изучения дисциплины «Международное право» студентами юридических специальностейru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesАганина, Р. Н. (2018). Дискуссия как метод интерактивного обучения в образовательном процессе. Вестник Университета им. О. Е. Кутафина, № 3 (43), 108–116.ru
dc.relation.referencesАнненкова, Н. В. (2015). Формирование общекультурных компетенций интерактивными методами обучения. Прикладная психология и психоанализ, № 1, 7.ru
dc.relation.referencesБелогорцев, Н. Н. (2017). Общекультурные компетенции будущих юристов в контексте воспиты-вающих технологий современного вуза. Научное мнение, № 9, 83–87.ru
dc.relation.referencesБобришев, І., Богаченко, П., Бріч, Є., Кожемякін, К., Лев, А., & Савосько, С. (2014). Твій помічник у дебатному клубі: методичний посібник. (Вид. 3, змін. і доп.). Україна: ВМГО «ФДУ». За під-тримки Міжнародного Фонду «Відродження».URL: https://studfiles.net/preview/5081378/page:2/.uk
dc.relation.referencesВолошина, Н. В. (2006). Дебаты как речевой жанр в профессиональной деятельности учителя. (Дисс. канд. пед. наук). Московский педагогический государственный университет, Москва, 2006.ru
dc.relation.referencesГорелова, Л. Н., & Кораблева, Г. Н. (2015). Дебаты как учебная игра в вузе. Мир науки и образова-ния, № 3(3), 3.ru
dc.relation.referencesГребнев, Л. С. (2015). Общекультурные компетенции и воспитывающие технологии. Высшее об-разование в России, № 10, 48–51.ru
dc.relation.referencesГурвич, П. Б. (1974). Основы обучения устной речи на языковых факультетах: курс лекций. Ч. ІІ. Владимир: б. и.ru
dc.relation.referencesДідух, О. О. (2014). Загальна характеристика дебатів у контексті розробки методики навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів. URL: https://otherreferats.allbest.ru/ pedagogics/01106454_0.html.uk
dc.relation.referencesЄрмоленко, А. Б. (2015). Дебатні технології: педагогічна практика. Післядипломна освіта в Україні, № 1 (36), 81–85.uk
dc.relation.referencesІмжарова, З. (2008). Дебати як педагогічна технологія. URL: http://ru.osvita.ua/school/method/ technol/369/.uk
dc.relation.referencesЗима, О. В. (2012). Учнівські дебати як спосіб розвитку критичного мислення старшокласників на уроках суспільствознавчих предметів. URL: http://ipvid.org.ua/upload/iblock/a09/a09a298a5c7c1bd9c 24a92b0a22a7be3.pdf.uk
dc.relation.referencesКалинкина, Е. Г. (2007). Дебаты как средство формирования коммуникативной компетентности педагогов в условиях повышения квалификации. (Дисс. канд. пед. наук). Академия повышения квалификации и персональной переподготовки работников образования, Москва.ru
dc.relation.referencesКарташова, Л. Э., & Клюшева, А. А. (2015). О роли учебной дисциплины «Ораторское искусство» в формировании юриста. Право и закон, № 8, 63–66.ru
dc.relation.referencesКирилин, К. А. (2015). Возможности использования инновационной образовательной технологии «Дебаты» в учебном процессе: историко-философский аспект. Мир Евразии, № 1 (28), 37–41.ru
dc.relation.referencesКомпетентності для культури демократії – Живемо разом як рівноправні громадяни в культурно багатоманітному демократичному суспільстві. (2016). Страсбург: Видавництво Ради Європи. URL: http://book.coe.int.uk
dc.relation.referencesКроуфорд, А., Саул, В., Метьюз, С., & Макінстер, Д. (2008). Технології розвитку критичного мис-лення учнів. О. І. Пометун (Наук. ред.). Київ: Вид-во «Плеяди».uk
dc.relation.referencesКузнецова, Г. Н. (2015). Использование интерактивных методов в системе обучения будущих юристов. Мир науки, культуры и образования, № 4 (53), 128–131.ru
dc.relation.referencesЛіпман, М. (2006). Чим може бути критичне мислення? Вісник програм шкільних обмінів, № 27, 17–23. Київ: Вид. дім «Києво-Могилянська академія».uk
dc.relation.referencesЛюбашенко, О. & Попова, О. (2018). Дискусія як метод інтерактивного навчання мови в середній школі Ars linguodidacticae (Мистецтво лінгводидактики): Науковий журнал, № 2 (1-2018), 4–11. Київ: Лів-принт.uk
dc.relation.referencesНікора, А. (2016). Методичні аспекти використання дебатів у навчанні студентів-істориків. Науко-вий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки, № 1 (52), 39–42.uk
dc.relation.referencesОрешина, Е. Е. (2008). Методика обучения обсуждению проблемы в форме дебатов. (Дисс. канд. пед. наук). Тамбовский государственный университет, Тамбов.ru
dc.relation.referencesПанченков, А. (2005). Дебати як ефективна технологія навчання. URL: http://ru.osvita.ua/school/ method/technol/1121/.uk
dc.relation.referencesПометун, О. (2010). Права людини. Програма курсу за вибором для профільних класів. Історія України, правознавство та інші суспільні дисципліни, № 28 (668), 9–13.uk
dc.relation.referencesСветенко, Т. В. (2002). Путеводитель по дебатам. Москва: РОССПЭН.ru
dc.relation.referencesСмирнова, Е. В. (1999). Развитие культуры иноязычного полилогического общения в послевузовс-ком образовании преподавателей иностранного языка. (Дисс. канд. пед. наук). Академия повы-шения квалификации и персональной переподготовки работников образования, Москва.ru
dc.relation.referencesСущенко, І. (2003). Навчання дебатів: збірка матеріалів для керівників дебатних клубів та вчите-лів, які навчають дебатів і дискусій. Київ: б. в.uk
dc.relation.referencesСущенко, І. (2006). Дебати в школі. Як навчити учнів аргументації та публічного мовлення?: посіб. для вчителів. Тернопіль: Астон.uk
dc.relation.referencesТитова, О. (2018a). Дебаты как средство развития общекультурных компетенций в процессе под-готовки юристов в вузе (на примере курса «Конфликтология»). Педагогические науки, № 15. URL: http://novaum.ru/public/p933.ru
dc.relation.referencesТитова, О. И. (2018b). Толерантность к неопределенности как фактор отношения к деловому взаимодействию в контексте развития общекультурных компетенций студентов вуза. Сибирский психологический журнал, № 68. DOI: 10.17223/17267080/68/8.ru
dc.relation.referencesТофтул, М. Г. (1999). Логіка: посібник для вузів. Київ: Академія.uk
dc.relation.referencesФранковская, О. Н. (2002). Развитие рефлексии у школьников через дебатную технологию. Деба-ты: проблемы, исследования и перспективы: сб. Рига: Пед. центр «Эксперимент».ru
dc.relation.referencesХарперская энциклопедия военной истории. (2000). Санкт-Петербург: Полигон.ru
dc.relation.referencesШнайдер, А., & Шнурер, М. (2009). Навчання через дебати: різноманіття поглядів (адапт. перекл. з англ.). Київ: БФ «Вчителі за демократію та партнерство».uk
dc.relation.referencesClaxton, Nancy E. (2008). Using deliberative techniques in the English as a foreign language classroom: a manual for teachers of advanced level students. New York: IDEA.en
dc.relation.referencesFedrizzi M., & Ellis R. (2011). Debate. Mason: South Western Cengage Learning.en
dc.relation.referencesFirmin, Michael W., Vaughn, Aaron, & Dye, Amanda. (2007). Using Debate to Maximize Learning Potential: A Case Study. Journal of College Teaching & Learning. Vol. 4, Num. 1, 18–30.en
dc.relation.referencesFoster, William Trufant. (1917). Argumentation and debating. Boston, New York, Chicago: Houghton Mifflin company.en
dc.relation.referencesFreeley, Austin J., & Steinberg, David L. (2009). Argumentation and Debate: Critical Thinking for Reasoned Decision Making, Twelfth Edition. Boston: Wadsworth Cengage Learning.en
dc.relation.referencesHutmacher, Walo. (1997). Key Competencies for Europe. Report of the Symposium (Berne, Switzerland, March 27-30, 1996). A Secondary Education for Europe Project. Council for Cultural Cooperation, Strasbourg (France).en
dc.relation.referencesJohnson, Steven L. (2009). Winning debates: a guide to debating in the style of the world universities debating championships. New York: International Debate Education Association.en
dc.relation.referencesLubetsky, M., LeBeau, C., & Harrington, D. (2000). Discover Debate. Santa Barbara: Language Solutions.en
dc.relation.referencesRybold, Gary. (2006). Speaking, Listening and Understanding: debate for non–native-English speakers. New York, Amsterdam, Brussels: International Debate Education Association.en
dc.relation.referencesSneider, A. (2008). The Code of Debater: Introduction to Policy Debating. New York: International Debate Education Association.en
dc.relation.referencesUr, P. (1993). Discussions that work: Task-Centered Fluency Practice. Cambridge: Cambridge University Press.en
dc.relation.referencesZarefsky, D. (2005). Argumentation: The Study of Effective Reasoning, 2nd edition: Course Guidebook. Chantilly, Virginia: The Great Courses Corporate Headquarters.en
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-4-1-078-088


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію