Практичні результати формування готовності вчителів філологічних спеціальностей загальноосвітніх навчальних закладів до проектної діяльності
Анотації
У статті розглянуто особливості організація дослідно-експериментальної роботи при форму-ванні готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності в умовах науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів.
Статистичні розрахунки, отримані в результаті проведення формувального етапу експерименту, підтвердили, що в межах досліджуваної моделі реалізація комплексу запропонованих педагогіч-них умов формування готовності до проектної діяльності вчителів філологічних спеціальностей в умовах науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу забезпечила значний позитивний результат і не є випадковим чинником змін рівня готовності до проектної діяльності вчителів-філологів. The article deals with the peculiarities of the organization of experimental and experimental work in forming the readiness of teachers of philological specialties for the project activity in the conditions of scientific and methodological work of general educational institutions.
Statistical calculations obtained as a result of the forming stage of the experiment confirmed that within the framework of the study model implementation of the complex of the proposed pedagogical conditions for the formation of preparedness for the project activity of teachers of philological specialties in the conditions of scientific and methodological work of a comprehensive educational institution provided a significant positive result and is not a random variable of change level of readiness for the project activity of teachers-philologists. В статье рассмотрены особенности организация опытно-экспериментальной работы при фор-мирования готовности учителей филологических специальностей к проектной деятельности в условиях научно-методической работы общеобразовательных учебных заведений.
Статистические расчёты, полученные в результате проведения формирующего этапа экспери-мента, подтвердили, что в рамках исследуемой модели реализация комплекса предложенных педа-гогических условий формирования готовности к проектной деятельности учителей филологичес-ких специальностей в условиях научно-методической работы общеобразовательного учебного заведения обеспечила значительный положительный результат и не случайно есть фактором изме-нений уровня готовности к проектной деятельности учителей-филологов.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30476