Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЖиле, Л.uk, ru
dc.contributor.authorZhile, L.en
dc.date.accessioned2020-09-14T11:42:38Z
dc.date.available2020-09-14T11:42:38Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationЖиле Л. Практичні результати формування готовності вчителів філологічних спеціальностей загальноосвітніх навчальних закладів до проектної діяльності [Текст] / Л. Жиле // Педагогіка безпеки. – 2019. – № 1. – С. 7-15.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30476
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості організація дослідно-експериментальної роботи при форму-ванні готовності вчителів філологічних спеціальностей до проектної діяльності в умовах науково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Статистичні розрахунки, отримані в результаті проведення формувального етапу експерименту, підтвердили, що в межах досліджуваної моделі реалізація комплексу запропонованих педагогіч-них умов формування готовності до проектної діяльності вчителів філологічних спеціальностей в умовах науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу забезпечила значний позитивний результат і не є випадковим чинником змін рівня готовності до проектної діяльності вчителів-філологів.uk
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of the organization of experimental and experimental work in forming the readiness of teachers of philological specialties for the project activity in the conditions of scientific and methodological work of general educational institutions. Statistical calculations obtained as a result of the forming stage of the experiment confirmed that within the framework of the study model implementation of the complex of the proposed pedagogical conditions for the formation of preparedness for the project activity of teachers of philological specialties in the conditions of scientific and methodological work of a comprehensive educational institution provided a significant positive result and is not a random variable of change level of readiness for the project activity of teachers-philologists.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности организация опытно-экспериментальной работы при фор-мирования готовности учителей филологических специальностей к проектной деятельности в условиях научно-методической работы общеобразовательных учебных заведений. Статистические расчёты, полученные в результате проведения формирующего этапа экспери-мента, подтвердили, что в рамках исследуемой модели реализация комплекса предложенных педа-гогических условий формирования готовности к проектной деятельности учителей филологичес-ких специальностей в условиях научно-методической работы общеобразовательного учебного заведения обеспечила значительный положительный результат и не случайно есть фактором изме-нений уровня готовности к проектной деятельности учителей-филологов.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 7-15.uk
dc.subjectвчителі філологічних спеціальностейuk
dc.subjectпроектна діяльністьuk
dc.subjectнауково-методична роботаuk
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk
dc.subjectteachers of philological specialtiesen
dc.subjectproject activityen
dc.subjectscientific and methodical worken
dc.subjectgeneral educational institutionsen
dc.subjectучителя филологических специальностейru
dc.subjectпроектная деятельностьru
dc.subjectнаучно-методическая работаru
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияru
dc.titleПрактичні результати формування готовності вчителів філологічних спеціальностей загальноосвітніх навчальних закладів до проектної діяльностіuk
dc.title.alternativePractical Results of Formation of Teachers' of Philological Specialties Readiness to the Project Activity in General Educational Institutionsen
dc.title.alternativeПрактические результаты формирования готовности учителей филологических специальностей общеобразовательных учебных заведений к проектной деятельностиru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesДембіцька, С. В., & Яблочніков, С. Л. (2007). Метод проектів як один з інструментів проблемного навчання. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів: ЧДПУ. Т.1, вип. 46, 46–48.uk
dc.relation.referencesЖиле, Л. І. (2018). Модель формування готовності вчителів до проектної діяльності в умовах нау-ково-методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Збірник наукових праць «Педа-гогічні науки Національної академії Державної прикордонної служби України», № 3, 199–210.uk
dc.relation.referencesКайнова, Э. Б. (2001). Методология научного исследования в педагогике. Н. Новгород: ТАЛАМ.ru
dc.relation.referencesКончович, К. Т. (2016). Формування готовності майбутніх вчителів-філологів до педагогічного спілкування засобами тренінгових технологій. (Дис. канд. пед. наук). Мукачівський державний університет, Мукачево.uk
dc.relation.referencesКорогод, Н. П. (2006). Організаційно-педагогічні умови управління системою науково-методичної роботи в технікумі. (Автореф. канд. пед. наук). Центральний інститут післядипломної педагогі-чної освіти АПН України, Київ.uk
dc.relation.referencesКостюк, Г. С. (1989). Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. К.: Рад. шко-ла.uk
dc.relation.referencesКыверялг, А. А. (1980). Методы исследования в профессиональной педагогике. Таллин: Валгус.ru
dc.relation.referencesЛипчанко-Ковачик, О. В. (2016). Підготовка майбутніх бакалаврів-філологів до використання ін-терактивних технологій у професійній діяльності. (Дис. канд. пед. наук). НУВГП, Рівне.uk
dc.relation.referencesМенчинская, H. A. (1989). Проблемы учения и умственного развития школьника: Избр. психоло-гические труды. М.: Педагогика.ru
dc.relation.referencesПискарева, И. Е. (1999). Формирование готовности студентов педагогического вуза к инновацион-ной деятельности. (Дис. канд. пед. наук). Костромской государственный университет им. Н. А. Некрасова, Кострома.ru
dc.relation.referencesПлахотнюк, Н. П. (2010). Критерії та показники рівня готовності майбутніх учителів до інновацій-ної діяльності. Збірник наукових праць Слов'янського державного педагогічного університету, № 5, ч. II, 181–191.uk
dc.relation.referencesСелевко, Г. К. (2006). Энциклопедия образовательных технологий: в 2 т. М.: НИИ образователь-ных технологий. Т. 1.ru
dc.relation.referencesЩукина, Г. И. (отв. ред.) и др. (1986). Методологические и теоретические проблемы активизации учебно-познавательной деятельности в свете реформы школы: Межвуз. сб. науч. тр. Л.: Ле-нингр. гос. пед. ин-т им. А. И. Герцена.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-4-1-007-015


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію