Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКозаченко, В. І.uk
dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2020-11-02T14:25:48Z
dc.date.available2020-11-02T14:25:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКозаченко В. І. Організація дистанційного навчання математики у науково-технічному ліцеї з використанням можливостей office 365 [Електронний ресурс] / В. І. Козаченко, В. В. Хом’юк // Матеріали Міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», м. Вінниця, ВНТУ, 1-3 червня 2020 р. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10069.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30788
dc.description.abstractУ статті висвітлюється авторський досвід використання системи підтримки навчального процесу Office 365 для організацій дистанційного навчання з математики в технічному ліцеї. Визначено та охарактеризовано алгоритми та комунікація вчителів і учнів (ліцеїстів) на період дистанційного навчання. З’ясовано, що за характером комунікації між вчителем (викладачем) і учнем (студентом) усі існуючі технології дистанційного навчання можна умовно кла¬сифікувати на чотири типи: самонавчання, навчання «один на один», «один з багатьма» і «багато з багатьма». Презентовано приклад заповнення блокноту дисципліни математика.uk
dc.description.abstractThe article highlights the author's experience of using Office 365's learning support system for distance learning maths at a technical lyceum. Algorithms and communication of teachers and students for the distance learning period are defined and characterized. It is found that by the nature of communication between teacher (teacher) and student (student), all existing distance learning technologies can be classified into four types: self-study, one-on-one, many-with-many many. An example of completing a notebook in the discipline of mathematics is presented.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції «Проблеми вищої математичної освіти: виклики сучасності», м. Вінниця, ВНТУ, 1-3 червня 2020 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10069
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectблокнот дисципліниuk
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectmathematicsen
dc.subjectnotepad of disciplineen
dc.titleОрганізація дистанційного навчання математики у науково-технічному ліцеї з використанням можливостей office 365uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію