dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д | ru |
dc.date.accessioned | 2020-11-26T15:02:16Z | |
dc.date.available | 2020-11-26T15:02:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Концепт комунікативності як методологічна основа дослідження суб’єктності особистості [Текст] / М. Д. Прищак // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2020. – Вип. 63. – С. 202–209. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30883 | |
dc.description.abstract | В статті обгрунтовано необхідність зміни методологічних основ дослідження особистості та її суб’єктності. Здійснено аналіз концепту комунікативності як методологічної основи дослідження суб’єктності особистості. Комунікативність визначено онтологічною, телеологічною, аксіологічною та процесуальною основою розвитку суб’єктності особистості. Обгрунтовано необхідність розробки суб’єктно-комунікативного підходу до особистості та комунікативно-духовного підходу до суб’єктності особистості. Виділено інтегральні системоутворювальні компоненти суб’єктності особистості: комунікативність, мотиваційність, внутрішня свобода, творчість, саморегуляція та духовність. На основі комунікативно-генетичного підходу проаналізовано природу та процес становлення суб’єктності особистості. Обгрунтовано необхідність міждисциплінарного підходу до дослідження особистості та її суб’єктності. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія | uk |
dc.subject | концепт комунікативності | uk |
dc.subject | суб’єкт | uk |
dc.subject | суб’єктність особистості | uk |
dc.subject | комунікативність | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | внутрішня свобода | uk |
dc.subject | творчість | uk |
dc.subject | саморегуляція | uk |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | міждисциплінарність | uk |
dc.subject | concept of communicativeness | en |
dc.subject | subject | en |
dc.subject | personality’s subjectivity | en |
dc.subject | communicativeness | en |
dc.subject | communication | en |
dc.subject | interaction | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | internal freedom | en |
dc.subject | creativity | en |
dc.subject | self-regulation | en |
dc.subject | spirituality | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | interdisciplinarity | en |
dc.subject | концепт коммуникативности | ru |
dc.subject | субъект | ru |
dc.subject | субъектность личности | ru |
dc.subject | коммуникативность | ru |
dc.subject | коммуникация | ru |
dc.subject | взаимодействие | ru |
dc.subject | мотивация | ru |
dc.subject | внутренняя свобода | ru |
dc.subject | творчество | ru |
dc.subject | саморегуляция | ru |
dc.subject | духовность | ru |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | междисциплинарность | ru |
dc.title | Концепт комунікативності як методологічна основа дослідження суб’єктності особистості | uk |
dc.title.alternative | Сommunicativeness concept as a methodological basis for research of personality’s subjectivity | en |
dc.title.alternative | Концепт коммуникативности как методологическая основа исследования субъектности личности | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.013.73:101 | |