Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛосіцький, Володимирuk
dc.contributor.authorКир’яченко, Людмилаuk
dc.date.accessioned2020-12-03T14:50:58Z
dc.date.available2020-12-03T14:50:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЛосіцький Володимир Комп’ютерні моделі як інструмент реалізації STEM-підходу в навчанні фізики школярів [Текст] / В. Лосіцький, Л. Кир’яченко// Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 254–256.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-797-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30968
dc.description.abstractУ доповіді представлено досвід використання колекції PhET у середній та старшій школі з метою сприяти розумінню учнями поняття «дані», навчити їх використовувати візуалізацію змінних параметрів явищ і процесів для побудови гіпотез, вдосконалювати математичні вміння учнів, формувати логіку висловлювань та здатність робити висновки.uk
dc.description.abstractThe report presents the experience of using the PhET collection in Secondary and High School to help students understand the concept of "data", to teach them how to use the visualization of the variable parameters of phenomena and processes to construct hypotheses, to master students' mathematical skills, to develop their ability to speak logically and to make conclusions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofProceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020 : 254-256.en
dc.titleКомп’ютерні моделі як інструмент реалізації STEM-підходу в навчанні фізики школярівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc373.016:53(072)
dc.relation.referencesЛосіцький В.М. Досвід реалізації STEM-парадигми у інноваційному закладі «Школа інформаційних технологій» / Лосіцький В.М. // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції [―Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в середній і вищій школі‖], (Херсон 13-15 вересня 2018р.) – Херсон: Видавництво ХНТУ. – 2018. – С. 47-48. – ISBN 978-966-97799-3-9.uk
dc.relation.referencesInteractive Simulations for Science and Math / website: https://phet.colorado.edu/en
dc.relation.referencesVasudevan Lakshminarayanan "Interactive lecture demonstrations, active learning, and the ALOP project", Proc. SPIE 8065, SPIE Eco-Photonics 2011: Sustainable Design, Manufacturing, and Engineering Workforce Education for a Green Future, 80650S (29 April 2011); https://doi.org/10.1117/12.889508en
dc.relation.referencesKatrina A. Badiola, Kathryn Bartimote-Aufflick, Adam J. Bridgeman, Adrian V. George, Toby S. Hudson, Chiara Neto and Siegbert A. Schmid "Using interactive lecture demonstrations to invigorate chemistry lectures", Proc. Australian Conference on Science and Mathematics Education (Sep 23, 2013); https://www.academia.edu/31437679/en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію