Удосконалення кібернетичної моделі для оцінки набуття студентами технічних спеціальностей фахових компетентностей
Abstract
Дана стаття являє собою інтегроване дослідження, проведене з метою розробки моделі
научіння, яка б дозволяла виявляти динаміку засвоєння студентами знань, умінь і навичок та
особливості формування їх індивідуального досвіду. У статті обґрунтовано доцільність
використання кібернетичної моделі на основі рівнянь дробових порядків для опису й оцінки
процесу научіння студентів. Використання запропонованої моделі дозволяє коригувати
організацію навчання й процесу научіння студентів. This article is an integrated study conducted to develop a learning model which would make it
possible to identify the students' changes of knowledge, abilities and skills acquisition over time as well as
the formation of special features of their individual background. Also, they have justified the application
of the cybernetic model based on fractional equations for the description and evaluation of the student's
learning process. The implementation of the suggested model enables modification of the studying and
learning processes.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30971