Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГалущак, О. О.uk
dc.contributor.authorГалущак, Д. О.uk
dc.contributor.authorКовальчук, Д. А.uk
dc.contributor.authorGalushchak, О.en
dc.contributor.authorGalushchak, D.en
dc.contributor.authorKovalchyk, D.en
dc.contributor.authorГалущак, А. А.ru
dc.contributor.authorГалущак, Д. А.ru
dc.contributor.authorКовальчук, Д. А.ru
dc.date.accessioned2020-12-08T12:22:44Z
dc.date.available2020-12-08T12:22:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationГалущак О. О. Покращення показників автобусів комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» використанням суміші палив [Текст] / О. О. Галущак, Д. О. Галущак, Д. А. Ковальчук // Вісник машинобудування та транспорту. – 2020. – № 1. – С. 40-48.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31004
dc.description.abstractВ статті здійснений аналіз та обґрунтування доцільності використання біодизельного палива в якості палива для двигунів автобусів комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія». Метою проведених досліджень є розроблення заходів щодо зменшення кількості шкідливих викидів у відпрацьованих газах двигунів автобусів комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія», при зменшенні витрати на їх експлуатацію. В якості об’єкта розрахункового дослідження, було обрано автобус великої пасажиромісткості Богдан А 70110 обладнаний дизельним 6-ти циліндровим рядним двигуном DEUTZ TCD 2013 L6 4V з турбонаддувом та інтеркулером, двигун відповідає вимогам стандартів рівня токсичності відпрацьованих газів EURO III. Автобус виконував транспортну роботу в м. Вінниці за маршрутом №19 «Вишенька–Немирівське шосе» протягом робочої зміни. Було проведено аналіз фізико-хімічних властивостей дизельного та біодизельного палив і доцільності використання їх суміші в якості палива для двигунів автобусів комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія». Виконано розрахунок економічного ефекту від використання суміші палив в якості палива для двигунів порівняно з використанням чистого дизельного палива. Для виконання розрахунків було прийнято такі умови: дизельний двигун автобуса прогрітий до робочої температури; оскільки, міський пасажиропотік має велику нерівномірність по годинах доби, то прийнято, що автобус завантажений на 70 % від максимальної пасажиромісткості. Визначено річний економічний ефект при використанні суміші палив В20 всіма дизельними автобусами Комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія». Для забезпечення надійної роботи паливної системи дизеля скореговані інтервали проведення операцій при технічному обслуговуванні паливної системи дизельних двигунів, які працюють на суміші палив.uk
dc.description.abstractThe article analyzes and substantiates the feasibility of using biodiesel as fuel for the engines of buses of the utility company “Vinnytsia Transport Company”. The purpose of the conducted researches is to develop measures to reduce the amount of harmful emissions in the exhaust gases of the engines of buses of the utility enterprise "Vinnytsia Transport Company", while reducing the cost of their operation. As a subject of the study, a high-capacity bus Bogdan A 70110 was selected, equipped with a turbocharged and intercooled 6-cylinder DEUTZ TCD 2013 L6 4V diesel engine, meeting the requirements of EURO III exhaust emissions standards. The bus performed transport work in Vinnytsia on route No. 19 "Vyshenka - Nemyrivske shose" during the working shift. The analysis of physical and chemical properties of diesel and biodiesel were analyzed and the feasibility of using the mixture as fuel for the buses of the utility company Vinnytsia Transport Company. The economic effect of using a mixture of fuels as fuel for engines compared to the use of pure diesel fuel has been calculated. To perform the calculations, the following conditions were adopted: the bus diesel engine is warmed to operating temperature; since the urban traffic has a large irregularity in hours of the day, it is assumed that the bus is loaded at 70% of the maximum passenger capacity. The annual economic effect of using the B20 fuel mixture by all diesel buses of the Utility Enterprise "Vinnitsa Transport Company" was determined. To ensure reliable operation of the diesel system, the intervals of operations dur ing maintenance of the fuel system of diesel engines running on a mixture of fuels were adjusted.en
dc.description.abstractВ статье осуществлен анализ и обоснование целесообразности использования биодизельного топлива в качестве топлива для двигателей автобусов коммунального предприятия "Винницкая транспортная компания". Целью проведенных исследований является разработка мероприятий по уменьшению количества вредных выбросов в отработанных газах двигателей автобусов коммунального предприятия «Винницкая транспортная компания", при уменьшении затраты на их эксплуатацию. В качестве объекта расчетного исследования, был избран автобус большой пассажировместимости Богдан А 70110 оборудован дизельным 6-ти цилиндровым рядным двигателем DEUTZ TCD 2013 L6 4V с турбонаддувом и интеркулером, двигатель соответствует требованиям стандартов уровня токсичности отработавших газов EURO III. Автобус выполнял транспортную работу в г. Винница по маршруту №19 «Вишенка–Немировское шоссе» в течение рабочей смены. Был проведен анализ физико-химических свойств дизельного и биодизельного топлива и целесообразности использования смеси в качестве топлива для двигателей автобусов коммунального предприятия «Винницкая транспортная компания». Выполнен расчет экономического эффекта от использования смеси топлив в качестве топлива для двигателей по сравнению с использованием чистого дизельного топлива. Для выполнения расчетов были приняты следующие условия: дизельный двигатель автобуса прогрет до рабочей температуры; поскольку, городской пассажиропоток имеет большую неравномерность по часам суток, то принято, что автобус загружен на 70 % от максимальной пассажировместимости. Определен годовой экономический эффект при использовании смеси топлив В20 всеми дизельными автобусами коммунального предприятия «Винницкая транспортная компания». Для обеспечения надежной работы топливной системы дизеля скорректированы интервалы проведения операций при техническом обслуживании топливной системы дизельных двигателей, работающих на смеси топлив.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 1 : 40-48.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/192
dc.subjectбіопаливоuk
dc.subjectбіодизельuk
dc.subjectсумішuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectальтернативні паливаuk
dc.subjectекологічні показникиuk
dc.subjectbiofuelsen
dc.subjectbiodieselen
dc.subjectblenden
dc.subjectresearchen
dc.subjectalternative fuelsen
dc.subjectenvironmental performanceen
dc.subjectбиотопливоru
dc.subjectбиодизельru
dc.subjectсмесьru
dc.subjectисследованияru
dc.subjectальтернативные топливаru
dc.subjectэкологические показателиru
dc.titleПокращення показників автобусів комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» використанням суміші паливuk
dc.title.alternativeThe improvement of performance of buses of municipal enterprise "Vinnytsya Transport Company" using a mixture of fuelsen
dc.title.alternativeУлучшения показателей автобусов коммунального предприятия "Винницкая транспортная компания" использованием смеси топливаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc639.113
dc.relation.referencesВ. Г. Семенов, «Біодизельне паливо для України,» Вісник Національної академії наук України, № 4, с. 18–22. 2007.uk
dc.relation.referencesА. П. Марченко, Д. У. Семенова, О. Ю. Ліньков, «Дослідження фізико-хімічних показників альтернативного біопалива на основі ріпакової олії,» Вісник Харківського державного політехнічного університету. Машинобудування. Випуск 101, с. 159–163. 2000.uk
dc.relation.referencesА. П. Поляков, О.О. Галущак, Д.О. Галущак, Нгаяхи Аббе К. В, «Спосіб забезпечення необхідних техніко- економічних та експлуатаційних характеристик дизельного двигуна при переводі його на роботу на біодизельному паливі,» Наукові праці Вінницького національного технічного університету. № 3, 2012 [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://praci.vntu.edu.ua/index.php/praci/article/viewFile/336/3345. Дата звернення: 04.21, 2020.uk
dc.relation.referencesS.R. Westbrook, «An Evaluation and Comparison of Test Methods to Measure the Oxidation Stability of Neat Biodiesel, National Renewable Energy Laboratory, р. 34. November 2005.en
dc.relation.referencesІ. А. Шльончак, «Покращення економічних та екологічних показників транспортних засобів з дизелем шляхом використання сумішевих палив,» автореф. дис. канд. техн. наук, Нац. транспортний ун-т. Київ, 2013.uk
dc.relation.referencesЮ. Ф. Гутаревич, Снижение вредных выбросов автомобиля в эксплуатационных условиях. – Киев: Выща школа, 1991.ru
dc.relation.referencesА. П. Поляков, О. О. Галущак Д. О. Галущак, «Методика визначення показників автомобіля з дизельним двигуном» Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Автомобіле- та тракторобудування, № 10 (1119), с. 59–64. 2015.uk
dc.relation.referencesО. В. Кішик, І. В. Васильківський, «Оцінка забруднення атмосферного повітря Вінницької області автотранспортом» VI Всеукраїнський з’їзд екологів з міжнародною участю (Екологія/Ecology-2017), Вінниця: ВНТУ, 2019, с. 181.uk
dc.relation.referencesП. І. Чуваєв, «Вплив автомобільного транспорту на навколишнє середовище,» Вісник Національного транспортного університету, № 27, с. 380–383. 2013. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vntu_2013_27_58.pdf. Дата звернення: 04. 22, 2020.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2020-11-1-40-48


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію