Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТарандушка, Л. А.uk
dc.contributor.authorКостьян, Н. Л.uk
dc.contributor.authorМарков, О. Д.uk
dc.contributor.authorБіліченко, В. В.uk
dc.contributor.authorTarandushka, L.en
dc.contributor.authorKostian, N.en
dc.contributor.authorMarkov, O.en
dc.contributor.authorBilichenko, V.en
dc.contributor.authorТарандушка, Л. А.ru
dc.contributor.authorКостьян, Н. Л.ru
dc.contributor.authorМарков, О. Д.ru
dc.contributor.authorБиличенко, В. В.ru
dc.date.accessioned2020-12-09T10:23:30Z
dc.date.available2020-12-09T10:23:30Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationРозробка функціональної моделі мережі автосервісних підприємств [Текст] / Л. А. Тарандушка, Н. Л. Костьян, О. Д. Марков, В. В. Біліченко // Вісник машинобудування та транспорту. – 2020. – № 1. – С. 133-139.uk
dc.identifier.issn2415-3486
dc.identifier.issn2413-4503
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31010
dc.description.abstractВ роботі було досліджено функціонування мережі автосервісних підприємств, як підсистеми трирівневої моделі системи автосервісу, та можливості підвищення рівня якості пропонованих послуг. В процесі дослідження було розроблено функціональну модель мережі автосервісних підприємств, що містить чотири основних підпроцеси. Визначено основні функції мережі: планування діяльності та розвитку мережі автосервісних підприємств, забезпечення та організація функціонування мережі, контроль функціонування мережі та аналіз і оптимізація мережі. Під оптимізацією мережі розуміється визначення оптимальних значень параметрів структури досліджуваної мережі, якими є рівень насиченості потужностями та щільність і місця розташування окремих АСП. Метою оптимізації є отримання максимальної ефективності бізнесу та автосервісу. Визначено суттєві параметри моделі. Запропоновано спосіб розрахунку коефіцієнта лояльності клієнтів з врахуванням фактичного та актуального попитів на автосервісні послуги. Зазначено необхідність врахування похибки клієнтського радіусу для уточнення зони обслуговування та оптимальної структури мережі. Зв’язок між процесами забезпечують масовий та інформаційний потоки. Модель містить зворотні зв'язки, елементи середовища та обмеження, що накладаються на оптимізаційні підпроцеси. В процесі оптимізації рівнів контролю та аналізу мережа розглядається як система масового обслуговування, для якої будуються моделі прийняття рішень. Параметри даних моделей нелінійно залежать від рівня якості виконаних робіт та використовуються для визначення ефективності бізнесу та автосервісу. Модель враховує динаміку параметрів у часі, зміни зовнішнього середовища та можливість аналізу відхилень від прогнозованих та запланованих значень окремих показників. Досліджувана мережа є макросистемою, що акумулює показники якості, які отримані в межах підсистем автосервісу на мікрорівні та рівні окремого технологічного процесу. Рівень якості виконаних робіт виступає ланкою що з’єднує між собою три підсистеми загальної системи автосервісу.uk
dc.description.abstractIn this paper, the functioning of car service network as a subsystem of three-level model car service system and the possibility of improving the quality of offered services were investigated. Duaring the researching a functional model of car service enterprises network was developed, which contains four main subprocesses. The main functions of the network are defined: planning of activity and development of car service enterprises network, provision and organization of network functioning, control of network functioning, analysis and optimization of the network. Network optimization means determining the optimal parameters values of the studied network structure. They are the level of power saturation, density and location of individual car service enterpr ise. The purpose of optimization is to obtain maximum efficiency of business and car service. Significant parameters of the model are determined. A method of calculating the customer loyalty coefficient taking into account the actual and current demand for car services is proposed. The need to take into account the error of the client radius to clarify the service area and the optimal network structure. The connection between the processes is provided by mass and information flows. The model contains feedback, environmental elements and constraints imposed on optimization subprocesses. In the process of optimizing the levels of control and analysis, the network is considered as a queuing system for which decision-making models are built. The parameters of these models nonlinearly depend on the level of performed work quality and are used to determine the efficiency of business and car service. The model takes into account the dynamics of parameters over time, changes in the environment and the ability to analyze deviations from the predicted and planned values of individual indicators. The studied network is a macrosystem that accumulates quality indicators obtained within the car service subsystems at the micro level and at the level of a separate technological process. The work level quality performed acts as a link between the three subsystems of the overall car service system.en
dc.description.abstractВ данной работе было исследовано функционирование сети автосервисных предприятий, как подсистемы трехуровневой модели системы автосервиса, и возможности повышения уровня качества предлагаемых услуг. В процессе исследования разработана функциональная модель сети автосервисных предприятий: четыре основных подпроцесса. Определены основные функции сети: планирование деятельности и развития сети автосервисных предприятий, обеспечение и организация функционирования сети, контроль функционирования сети и анализ, а также оптимизация сети. Под оптимизацией сети понимается определение оптимальных значений параметров структуры исследуемой сети, которыми является уровень насыщенности мощностями, плотность и местоположения отдельных автосервисных предприятий. Целью оптимизации является получение максимальной эффективности бизнеса и автосервиса. Определены существенные параметры модели. Предложен способ расчета коэффициента лояльности клиентов с учетом фактического и актуального спросов на автосервисные услуги. Указано необходимость учета погрешности клиентского радиуса для уточнения зоны обслуживания и оптимальной структуры сети. Связь между процессами обеспечивают массовый и информационный потоки. Модель содержит обратные связи, элементы среды и ограничения, накладываемые на оптимизационные подпроцессы. В процессе оптимизации уровней контроля и анализа сеть рассматривается как система массового обслуживания, для которой строятся модели принятия решений. Параметры данных моделей нелинейно зависят от уровня качества выполненных работ и используются для определения эффективности бизнеса и автосервиса. Модель учитывает динамику параметров во времени, изменения внешней среды и возможность анализа отклонений от прогнозируемых и планируемых значений отдельных показателей. Исследуемая сеть является макросистемой, аккумулирующий показатели качества, полученные в рамках подсистем автосервиса на микроуровне и уровне отдельного технологического процесса. Уровень качества выполненных работ выступает связующим звеном между тремя подсистемами общей системы автосервиса.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 1 : 133-139.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/206
dc.subjectавтосервісні підприємстваuk
dc.subjectмережаuk
dc.subjectрівень якостіuk
dc.subjectфункціональна модельuk
dc.subjectcar service enterprisesen
dc.subjectnetworken
dc.subjectquality levelen
dc.subjectfunctional modelen
dc.subjectавтосервисное предприятиеru
dc.subjectсетьru
dc.subjectуровень качестваru
dc.subjectфункциональная модельru
dc.titleРозробка функціональної моделі мережі автосервісних підприємствuk
dc.title.alternativeDevelopment of car service enterprises network functional modelen
dc.title.alternativeРазработка функциональной модели сети автосервисных предприятийru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc65.018.2
dc.relation.referencesЛ. А. Тарандушка, і Н. Л. Костьян, «Трирівнева модель системи менеджменту якості автосервісних підприємств», на Всеукраїнській наук.-практ. конференції Новітні шляхи створення, експлуатації, ремонту і сервісу автомобілів, с. Коблево, 2018, с. 65-67.uk
dc.relation.referencesДСТУ ISO 9000:2015. Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів. Київ, ДП «УкрНДНЦ», 2016, 45 с.uk
dc.relation.referencesДСТУ ISO 9001:2015. Системи управління якістю. Вимоги. Київ, ДП «УкрНДНЦ», 2016. − 22 с.uk
dc.relation.referencesС. І. Андрусенко, О. С. Бугайчук, Моделювання бізнес процесів підприємства автосервісу. Київ, Україна: Кафедра, 2014.uk
dc.relation.referencesО. Д. Марков, А. В. Ковальов, А. П. Скиба, і О. О. Приз. «Оптимізація виробничої структури автосервісу,» у Науково- технічний збірник Вісник національного транспортного університету. Серія «Технічні науки», Київ, НТУ, 2016, 1(34), с. 247- 254.uk
dc.relation.referencesM. Royer-Torney, and M. Mennenga, “A Reference Model for Analyzing Automotive Service Formats,” CIRP IPS2 Conf. Herrmann Institute of Machine Tools and Production Technology, Brunswick, Germany, 2010, pp. 355-362.en
dc.relation.referencesR. C. McMurrian, and E. Matulich, “Building customer value and profitability with business ethics?” Journal of Business & Economics Research [Online]. Available: https://clutejournals.com/index.php/JBER/article/view/2710.en
dc.relation.referencesBaffour-Awuah, Emmanuel. Service Quality in the Motor Vehicle Maintenance and Repair Industry: A Documentary Review International Journal of Engineering and Modern [Online]. Available: http://www.iiard.com/index.php/IJEMT/article/view/1130.en
dc.relation.referencesО. І. Субочев, «Підвищення ефективності виробництва автосервісних підприємств на основі пріоритетів транспортного процесу.» Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук. Київ, 2001, 18 с.uk
dc.relation.referencesЛ. А. Тарандушка, і Н. Л. Костьян. «Функціональна модель вибору стратег і форми організації виробництва для якісного виконання послуг на автосервісному підприємстві,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, № 1 (10), с. 131–136. 2018.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2413-4503-2020-11-1-133-139


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію