Використання стилів навчання студента в освітньому процесі університету
Author
Шиян, А. А.
Азарова, А. О.
Нікіфорова, Л. О.
Date
2020Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Задачею вищої освіти є підготовка нового покоління
високопродуктивних працівників для економіки країни. В роботі використано
класифікацію сприйняття інформації людиною та описано її застосування до
різних аспектів її діяльності. Показано, що основна різниця між класами
описується дихотомією «узагальнюючий – деталізючий». Перший полюс описує
людей, мотивація та сприйняття інформації яких до діяльності здійснюється на
рівні символів, загальних понять та термінів. Тоді як другий полюс описує
людей, які мотивуються конкретними подіями, об’єктами, сутностями тощо.
Класифікація сприйняття інформації студентом дозволяє підвищити
ефективність методів подання нового матеріалу викладачем.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31278