Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science): Недавні надходження
Відображеня елементи 441-460 із 549
-
Застосування комп’ютерних технологій на заняттях з іноземної мови як засіб розвитку самостійності студентів немовного вузу
(ВНТУ, 2014)Наголошується на необхідності розвитку самостійності засобами активних методів. Розкрито роль застосування комп’ютерних технологій на заняттях з іноземної мови. Запропоновано систему вправ з використанням комп’ютера у ... -
Вивчення іноземних мов через призму інноваційних технологій
(ВНТУ, 2014)Наголошується на необхідності отримання якісної освіти як запоруки накопичення людського інтелекту. Виділено комунікативну проблему серед інших освітніх проблем сучасності. Розкрито роль іноземної мови у вирішенні ... -
Создание искусственного интеллекта, как инструмент повышения целостности технического знания и борьбы с экономическим кризисом
(ВНТУ, 2014)Кризисы, связанные с фрагментацией мировой экономики могут снизить уровень разделения труда и привести к деградации технологий. Для преодоления этой угрозы необходимы целостные технические структуры, которые позволят ... -
Наука, освіта, інтернет в умовах глобальних трансформаційних змін
(ВНТУ, 2014)Аналізуються глобальні, трансформаційні зміни і процеси їх становлення. Обгрунтовано значення освіти, науки, Інтернету в глобальному світі. Робляться висновки про те, що технічний прогрес створив принципово нову ситуацію ... -
К разработке программно-аппаратного комплекса автоматизации функционирования предприятия пищевой промышленности
(ВНТУ, 2014)Эта публикация посвящена теоретическим и практическим вопросам создания программно-аппаратного комплекса автоматизации управления животноводческой/ птицеводческой фермой, включающего вопросы полного цикла производства ... -
Програмні елементи адміністрування та управління закладами освіти як складова інформаційно-освітнього середовища
(ВНТУ, 2014)Задача організації роботи закладу освіти на платформі інформаційно- освітнього середовища не може бути успішно розв’язана без переходу на таку ж платформу роботи органів управління освітою. Неможливо повноцінно організувати ... -
Вирішення інженерних завдань з використанням спеціальних надбудов Excel
(ВНТУ, 2014)В статті розглядаються питання застосування спеціальних надбудов Excel. Ці додаткові можливості використовують вбудовані алгоритми ітераційних процедур наближеного обчислення. Також в статті показані можливості вбудованих ... -
Інноваційні способи оцінки толерантності до розумових та фізичних навантажень у студентів вищих навчальних закладів
(ВНТУ, 2014)У статі розглянуті сучасний стан та проблеми навчання та фізичного виховання у вищих навчальних закладах, розглянуті нові методології щодо дозування розумових та фізичних навантажень для студентів в умовах навчання в вищих ... -
Формування інформаційного середовища для навчальних закладів та центрів корпоративного навчання
(ВНТУ, 2014)Стаття присвячена питанням формування інформаційного середовища для навчальних закладів та центрів корпоративного навчання. Автори пропонують обґрунтування використання теорії інформаційного середовища, управління ... -
Перспективи та проблеми розвитку SMART-технологій в Україні
(ВНТУ, 2014)Розглянуто основні аспекти розвитку СМАРТ-технологій в інформаційному середовищі та вимоги, що висуваються до науково-педагогічного персоналу в ході їх впровадження у навчальний процес вищої школи. Охарактеризовано основні ... -
Новітні форми проведення занять з іноземних мов як засіб формування людського капіталу
(ВНТУ, 2014)Перелічено освітні проблеми сучасності, пов’язані з формуванням людського капіталу. Виділено основні принципи та складові навчального процесу Висвітлено переваги викладвння іноземни мов з використанням інформаційно-комунікаційних ... -
Розвиток ІКТ-компетентності майбутніх соціальних працівників
(ВНТУ, 2014)Визначено напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності соціальних працівників. Розкрито можливості формування ІКТ-компетентності студентів вищих навчальних закладів напряму підготовки ... -
К вопросу стартового обучения программированию
(ВНТУ, 2014)Описывается методика стартового обучения программированию, основанная на использовании модификации машины Тьюринга. Сформулированы требования к соответствующему программному обеспечению. Приводятся примеры, иллюстрирующие ... -
Специфіка освітніх процесів осіб з особливими потребами та їх інформаційно-технологічний супровід
(ВНТУ, 2014)У роботі розглянуто специфіку освітнього процесу осіб з особливими потребами. Проаналізовано рівень інформаційно-технологічної підтримки освітнього процесу такої категорії осіб. Запропоновано інформаційні технології супроводу ... -
Порівняльний аналіз результатів дистанційного та онлайн проектів
(ВНТУ, 2014)Виділено ключові аспекти, що впливають на ефективність роботи програм розвитку дорослих – на прикладі дистанційного курсу (дистанційний курс “Успіх”, на базі Moodle), та онлайн програми “Успіх”. -
Дослідження процесу навчання студентів технічних спеціальностей на основі кібернетичних моделей
(ВНТУ, 2014)В роботі розглянуте питання підвищення ефективності навчання студентів за допомогою поєднання традиційних методів організації навчального процесу та інформаційно-комунікаційних технологій, що дозволяє оцінювати ефективність ... -
Сучасні тенденції розвитку комп'ютерно орієнтованих технологій навчання
(ВНТУ, 2014)Охарактеризовано сучасний етап розвитку інформаційних технологій та визначено основні тенденції розвитку комп'ютерно орієнтованих технологій навчання, зокрема, їх уніфікацію, універсалізацію та інтеграцію з іншими системами, ... -
Методология проектирования электронного курса Data Mining
(ВНТУ, 2014)В статье описывается процесс проектирования и разработки электронного курса Data Mining. Представлены основные этапы проектирования с кратким описанием каждого этапа.