Інтернет-Освіта-Наука (Internet-Education-Science): Недавні надходження
Відображеня елементи 421-440 із 549
-
Розвиток дистанцiйної освiти на новому етапi iнформатизацiї школи
(ВНТУ, 2012)Рассматривается проблема внедрения технологий дистанционного обучения в среднюю школу. Показано что, одним из возможных путей развития дистанционного обучения учащихся является создание в Украине сети ресурсных центров ... -
Знання: роль i можливостi в iнформацiйному дистацiйному процесi
(ВНТУ, 2012)Статья предлагает более детально рассмотреть, что собой представляют знания, как информационный ресурс, какую роль играют они в дистанционном учебном процессе, и, наконец, дать характеристику различным аспектам использования ... -
Использование поисковых информационно-аналитических систем сетевого характера в дистанционном образовании
(ВНТУ, 2012)Рассмотрены современные системы дистанционного образования и принципы их работы. Проанализированы методы получаемых знаний в таких системах, а также возникающие проблемы и пути их решения. Предложен алгоритм поиска и анализа ... -
Перспективы применения дистанционного обучения иностранным языкам в неязыковом вузе
(ВНТУ, 2012)Дистанционное обучение форма организации учебного процесса, когда обучение, например, иностранному языку происходит на расстоянии, посредством компьютерных телекоммуникационных сетей. На протяжении многих лет эта форма ... -
Масовi вiдкритi дистанцiйнi курси та вища освiта
(ВНТУ, 2012)В останнi роки у свiтi поширюються масовi вiдкритi дистанцiйнi курси двох типiв, що базується на бiхевi- єристському та коннективiстському пiдходах. Наведено результати навчального процесу вiдкритого дистан- цiйного курсу ... -
Using social media technologies for enterprise resource markets engineering
(ВНТУ, 2012)The study evaluates possibility of using social media technologies for implementing a full-fledged artificial market model, called Enterprise Resources Market. The existent model allows real-time resource self-scheduling ... -
Web-дизайн и компьютерная графика в дистанционном обучении
(ВНТУ, 2012)В статье рассматривается проблема практического использования web-дизайна и компьютерной графики в дистанционном обучении для передачи, усвоении, сохранения информации, преобретения компетенций на основе кодирования и ... -
Математична модель вибору методу класифiкацiї техногенної проблемної ситуацiї
(ВНТУ, 2012)Розглянуто математичну модель вибору методу класифiкацiї техногенної проблемної ситуацiї. -
Принципи та проблеми розвитку всеукраїнської студентської олiмпiади з програмування
(ВНТУ, 2012)Обговорюються питання мiсiї, результатiв, задач та шляхiв розвитку спортивного програмування в Українi. -
Створення централiзованої системи iнтернет-пiдтримки процесу навчання студентiв програмуванню
(ВНТУ, 2012)Обґрунтовується доцiльнiсть створення при Мiнiстерствi освiти i науки, молодi та спорту України он- лайн Центру у формi „вiртуальної” творчої лабораторiї для Iнтернет - пiдтримки освiти з програмування. -
Використання активних секвенцiйних фiльтрiв для динамiчного реагування на змiни онтологiї кiберiнфраструктури на основi мiкроблогiнгу
(ВНТУ, 2012)Пропонується пiдхiд до ров‘язання проблеми динамiчного реагування пiдприємства на змiни в середовищi шля- хом подання знань про предметну область за допомогою онтологiї кiберiнфраструктури пiдпрiємства на основi мiкроблогiнгу. ... -
Тестування структур схем цифрових пристроїв генераторним способом
(ВНТУ, 2012)В роботi розглядається питання формалiзацiї процесiв побудови компонентних структур для систем внутрi- шньосхемного дiагностування цифрових пристроїв. Проаналiзовано процес моделювання тестопридатних стру- ктур в пакетi ... -
Российская наука: вчера, сегодня, завтра
(ВНТУ, 2014)Дан анализ состояния науки в России относительно мирового уровня и прогноз ее развития. -
Комбіноване навчання як засіб інтенсифікації навчального процесу під час викладання дисципліни «Методика і технології дистанційного навчання»
(ВНТУ, 2014)В статті запропоновано модель навчального процесу з використанням комбінованого навчання. Встановлено та розглянуто взаємозв’язки між елементами моделі та підкреслено їх значущість у навчальному процесі в цілому. Запропоновану ... -
Роль семантичних структур дидактичних матеріалів в підвищенні ефективності систем дистанційної освіти
(ВНТУ, 2014)Робота присвячена дослідженню актуальності систем дистанційної освіти та їх переваг перед традиційними методами та системами навчання. Також розглянуто та проаналізовано стандарт SCORM для опису автоматизованих систем ... -
Застосування методики непрямого оцінювання в системах комп’ютеризованої підготовки спеціалістів
(ВНТУ, 2014)Дана робота присвячена неявним видам оцінювання діяльності та успішності суб’єкта в системі комп’ютеризованої підготовки спеціалістів. Засоби запропонованої методики непрямого оцінювання дозволяють штучно створити адаптивне ... -
Интерактивная система для компьютерного контроля знаний в области математики
(ВНТУ, 2014)Предлагаемый подход не требует точного соответствия ответа пользователя эталонному ответу, предполагает замену анализа ответа пользователя постановкой задачи проверки возможности эквивалентного преобразования ответа к ... -
Дистанционная система обучения людей с ограниченными возможностями на основе подходов искусственного интеллекта
(ВНТУ, 2014)В образовательном пространстве быстрым темпом развиваются интеллектуальные технологий для дистанционного обучения. Особенно эти технологии востребованы людьми с ограниченными возможностями. Исследования посвящены созданию ... -
Система тестування знань на базі інтернет-підходу
(ВНТУ, 2014)У роботі висвітлюється актуальне питання вимірювання якості знань студентів використовуючи засоби тестування. Пропонується модель системи тестування знань на базі соціального Інтернет-підходу та розглядаються особливості ... -
Практичний погляд на побудову сучасних інтернет додатків
(ВНТУ, 2014)В доповіді розглядаються найбільш вживані моделі, процеси, тенденції та технології що застосовуються при побудові сучасних інтернет обієнтованих систем.