Особливості тестування студентів під час дистанційної форми навчання вищої математики в технічному університеті
Author
Бондаренко, З. В.
Кирилащук, С. А.
Коломієць, А. А.
Date
2020Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Abstract
У статті розглянуто основні проблеми проведення педагогічної діагностики під час дистанційної
форми навчання вищої математики в технічному університеті. Дослідження варіантів організації
контролю показали, що при дистанційному навчанні доцільні два типи контролю: навчальний контроль і
самоконтроль. Наведено приклади тестових завдань, одне з яких призначене для навчання, а інше – для
самоконтролю, які побудовані на розгляді однієї і тієї самої математичної ситуації. The main problems of pedagogical diagnostics during distance learning of higher mathematics at a technical
university are considered in the article. Studies of variants of control organization have shown that two types of
control are appropriate for distance learning: training control and self-control. Examples of test problems are
given, one of which is intended for learning and the other is for self-control, which are based on the consideration of
the same mathematical situation.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31352