Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗянько, В. В.uk
dc.contributor.authorГірдвайніс, В. А.uk
dc.date.accessioned2021-03-26T13:14:52Z
dc.date.available2021-03-26T13:14:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГірдвайніс В. А. Інноваційне комплексне оцінювання та аналіз ефективності реклами [Електронний ресурс] / В. А. Гірдвайніс, В. В. Зянько // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні", Вінниця, 12 березня 2021 р. – 2021. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/fiip/fiip2021/paper/viewFile/11357.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-831-2
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31671
dc.description.abstractДосліджено основні інноваційні методи підвищення ефективності реклами та фактори, що впливають на її якість. Виявлено базові методики, що застосовуються для оцінювання рекламної діяльності на даний момент. Висвітлено аналіз оцінювання реклами як шлях до розуміння перспектив продукту на ринку.uk
dc.description.abstractThe main innovative methods of improving the advertising efficiency and the factors influencing its quality are studied. The basic methods used to evaluate advertising activities at the moment are identified. The analysis of advertising evaluation as a way to understand the prospects of the product on the market is highlighted.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні", Вінниця, 12 березня 2021 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/fiip/fiip2021/paper/view/11357
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectефективність рекламиuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectтенденціяuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectadvertising efficiencyen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmethoden
dc.subjecttrenden
dc.subjectevaluationen
dc.titleІнноваційне комплексне оцінювання та аналіз ефективності рекламиuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc[336+330.341.1](477)
dc.relation.referencesZeff, R. And Aronson, B. (2001) Advertising on the Internet, 3rd edn. New York: John Wileyen
dc.relation.referencesWhat Is Tracking Studies in Marketing? – https://smallbusiness.chron.com/basic-steps-marketing-research-process-30942.html.en
dc.relation.referencesЕконометричні методи економічного аналізу – http://www.ukr.vipreshebnik.ru/entsiklopediya/51-e/2197-ekonometrichni-metodiekonomichnogo-analizu.htmluk
dc.relation.referencesФінансовий леверидж в управлінні структурою капіталу – http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3334.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію