Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДембіцька, С.uk
dc.contributor.authorКобилянська, І.uk
dc.contributor.authorПугач, С.uk
dc.contributor.authorDembitska, S.en
dc.contributor.authorKobylyanska, I.en
dc.contributor.authorPuhach, S.en
dc.contributor.authorДембицкая, С.ru
dc.contributor.authorКобылянская, И.ru
dc.contributor.authorПугач, С.ru
dc.date.accessioned2021-04-07T06:50:03Z
dc.date.available2021-04-07T06:50:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationДембіцька С. Сучасний стан професійної підготовки фахівців механічної інженерії в Україні [Текст] / С. Дембіцька, І. Кобилянська, С. Пугач // Педагогіка безпеки. – 2020.– № 1. – С. 9-17.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31776
dc.description.abstractУ статті проаналізовані особливості фахової підготовки майбутніх працівників машинобудівної галузі у закладах вищої освіти України. Проаналізовані наявні напрацювання з проблеми дослідження та практичні аспекти підготовки майбутніх фахівців механічної інженерії. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх фахівців механічної інженерії. Метою даної статті є аналіз особливостей професійної підготовки майбутніх фахівців машинобудівної галузі з подальшим виокремленням проблем і перспектив вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців механічної інженерії. На підставі проведеного аналізу навчальних планів підготовки бакалаврів та магістрів механічної інженерії встановлено структуру навчального навантаження за циклами дисциплін. Зокрема, визначено частку гуманітарної, природничої, професійної та практичної підготовок майбутніх працівників машинобудівної галузі. Визначено напрями вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців механічної інженерії шляхом аналізу та адаптації загальнодидактичних принципів щодо визначення змісту освіти: урахування соціальних умов і потреб суспільства; відповідності змісту освіти цілям обраної моделі освіти; структурної єдності змісту освіти на різних рівнях; єдності змістової та процесуально- діяльнісної сторін навчання; доступності й природовідповідності. Перспективами подальших досліджень є розробка методичного забезпечення підготовки майбутніх фахівців машинобудівних спеціальностей на основі компетентнісного підходу.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the features of professional training of future employees of the machine-building industry in higher education institutions of Ukraine. The existing developments on the research problem and practical aspects of training future specialists in mechanical engineering are analyzed. The object of research is the process of professional training of future specialists in mechanical engineering. The purpose of this article is to analyze the features of professional training of future specialists in the machine-building industry with further identification of problems and prospects for improving the professional training of future specialists in mechanical engineering. Based on the analysis of curricula for bachelors and masters of mechanical engineering, the structure of the study load by cycles of disciplines is established. In particular, the share of humanitarian, natural, professional and practical training of future workers in the machine-building industry is determined. The directions of improvement of professional training of future specialists of mechanical engineering by the analysis and adaptation of general didactic principles concerning definition of the maintenance of education are defined: the account of social conditions and needs of a society; compliance of the content of education with the goals of the chosen model of education; structural unity of the content of education at different levels; unity of semantic and procedural aspects of education; accessibility and environmental compliance. Prospects for further research are the development of methodological support for the training of future specialists in engineering specialties on the basis of a competency-based approach.en
dc.description.abstractВ статье проанализированы особенности профессиональной подготовки будущих работников машиностроительной отрасли в учреждениях высшего образования Украины. Проанализированы имеющиеся наработки по проблеме исследования и практические аспекты подготовки будущих специалистов механической инженерии. Объект исследования – процесс профессиональной подготовки будущих специалистов механической инженерии. Целью данной статьи является анализ особенностей профессиональной подготовки будущих специалистов машиностроительной отрасли с последующим выделением проблем и перспектив совершенствования профессиональной подготовки будущих специалистов механической инженерии. На основании проведенного анализа учебных планов подготовки бакалавров и магистров механической инженерии установлена структура учебной нагрузки по циклам дисциплин. В частности, определено долю гуманитарной, естественной, профессиональной и практической подготовки будущих работников машиностроительной отрасли. Определены направления совершенствования профессиональной подготовки будущих специалистов механической инженерии путем анализа и адаптации общедидактических принципов по определению содержания образования: учета социальных условий и потребностей общества; соответствия содержания образования целям выбранной модели образования; структурного единства содержания образования на разных уровнях; единства содержательной и процессуально- деятельностной сторон обучения; доступности и природосоответствия. Перспективами дальнейших исследований является разработка методического обеспечения подготовки будущих специалистов машиностроительных специальностей на основе компетентностного подхода.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 9-17.uk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectпідготовка фахівців машинобудівної галузіuk
dc.subjectформування компетенційuk
dc.subjectудосконалення навчального процесуuk
dc.subjectмеханічна інженеріяuk
dc.subjectprofessional trainingen
dc.subjecttraining of specialists in the machine-building industryen
dc.subjectformation of competenciesen
dc.subjectimprovement of the educational processen
dc.subjectmechanical engineeringen
dc.subjectпрофессиональная подготовкаru
dc.subjectподготовка специалистов машиностроительной отраслиru
dc.subjectформирование компетенцийru
dc.subjectсовершенствования учебного процессаru
dc.subjectмеханическая инженерияru
dc.titleСучасний стан професійної підготовки фахівців механічної інженерії в Україніuk
dc.title.alternativeThe current state of professional training of mechanical engineering specialists in Ukraineen
dc.title.alternativeСовременное состояние профессиональной подготовки специалистов механической инженерии в Украинеru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesБеляева, В. А., & Олейник, Э. Е. (2001). Личностно-ориентированные технологии обучения студентов английскому языку (неязыковые специальности). Рязань: РГПУ.ru
dc.relation.referencesГалімська, І. І. (2017). Формування професійно значущих якостей особистості майбутнього авіаційного фахівця засобами фізичної підготовки у льотному вищому навчальному закладі. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Кіровоградcький державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький.uk
dc.relation.referencesГорбатюк, Р. М. (2011). Теоретико-методичні засади професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. (Автореф. дис. д-ра. пед. наук). Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопіль.uk
dc.relation.referencesГулай, О. І. (2019). Теоретико-методичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців будівельного профілю в умовах неперервної освіти. (Автореф. дис д-ра. пед. наук). Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця.uk
dc.relation.referencesКорсун, Ю. О. (2019). Педагогічні умови формування професійної самосвідомості у майбутніх інженерів. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця.uk
dc.relation.referencesКосарук, О. М. (2019). Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця.uk
dc.relation.referencesОвчарук, В. В. (2019). Формування здоров’язберігаючої компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів засобами фізичного виховання. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця.uk
dc.relation.referencesПетрук, В. А. (2008). Теоретико-методичні засади формування базових професійних компетенцій у майбутніх фахівців технічних спеціальностей. (Автореф. дис. д-ра. пед. наук). Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київ.uk
dc.relation.referencesПовстин, О. В. (2019). Теоретичні та методичні засади професійної підготовки до управлінської діяльності майбутніх фахівців у галузі безпеки людини. (Автореф. дис. д- ра. пед. наук). Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця.uk
dc.relation.referencesПришляк В. М. (2015). Концептуальні підходи до проектування змісту інженерної освіти у ВНЗ. Сучасні освітні технології у професійній підготовці фахівців аграрного профілю: колективна монографія викладачів Вінницького національного аграрного університету та технологічно-промислового коледжу ВНАУ. Під ред. О. Джеджули, О. Солоної, Р. Будяка. Вінниця, 55–64.uk
dc.relation.referencesПро особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти : наказ Міністерства освіти і науки України № 1151 від 06.11.2015. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1460-15.uk
dc.relation.referencesРайковська, Г. О. (2019). Шляхи вдосконалення підготовки фахівців машинобудівної галузі. Вісник Вінницького політехнічного інституту, 2, 111–116.uk
dc.relation.referencesРайковська, Г. О., & Соловйов, А. В. (2017). Особливості використання CAE-систем у навчальному процесі майбутніх бакалаврів з механічної інженерії. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», 2 (41), 216–218.uk
dc.relation.referencesСемеріков, С. О. (2004). Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформативних дисциплін у вищих навчальних закладах. (Автореф. дис. д-ра. пед. наук). Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київ.uk
dc.relation.referencesХожило, М. Е., Кулик, І. А., & Деревянчук, М. І. (2014). Системи автоматизованого проєктування в структурі підготовки сучасного інженера-механіка. Строительство. Материаловедение. Машиностроение. Серия: Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование, 79, 172–178.ru
dc.relation.referencesХуторской, А. В. (2007). Современная дидактика. Москва: Высшая школа.ru
dc.relation.referencesШевчук, Т. (2015). Важливість гуманітарної підготовки для майбутніх фахівців механічної інженерії в технічних ВНЗ. Молодь і ринок, 3 (134), 140–145.uk
dc.relation.referencesШевчук, Т. Є. (2016). Педагогічні умови гуманітарної підготовки майбутніх фахівців механічної інженерії у вищих технічних навчальних закладах. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Національний університет водного господарства та природокористування, Рівне.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2020-5-1-009-017


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію