Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКузьменко, О.uk, ru
dc.contributor.authorKuzmenko, O.en
dc.date.accessioned2021-04-07T12:00:21Z
dc.date.available2021-04-07T12:00:21Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКузьменко О. Цифровізація навчання фізики та технічних дисциплін у підготовці фахівців авіаційної галузі [Текст] / О. Кузьменко // Педагогіка безпеки. – 2020.– № 1. – С. 26-34.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31790
dc.description.abstractУ статті проаналізовано дефініцію цифровізації, основні тренди цифрового розвитку відносно освітнього просторо, подолання цифрових розривів в Україні відповідно до аналітичних даних Інституту майбутнього. З’ясовано, що одним із засобів цифровізаційного розвитку освіти є STEM- навчання та впровадження в освітній процесі закладах вищої технічної освіти (ЗВТО) STEM- технологій у процесі вивчення фізики та технічних дисциплін на основі міждисциплінарного, інтегрованого та професійно зорієнтованого підходів. Розглянуто прикладний елемент фізики та авіоніки з виділенням STEM-складників згідно з робочими навчальними програми спеціальності 272 – Авіаційний транспорт. Об’єкт дослідження – методика навчання фізики та технічних дисциплін на основі технологій STEM-освіти на засадах цифрового розвитку. Метою даної статті є аналіз дефініції «цифровізація» відповідно до чинного нормативного законодавства, розгляд методичних особливостей навчання фізики та технічних дисциплін на основі STEM-технологій в ЗВТО для подальшого окреслення напрямів вдосконалення процесу підготовки висококваліфікованих фахівців авіаційної галузі.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the definition of digitalization, the main trends of digital development about to with concerning to the educational space, bridging the digital divide in Ukraine by following per under with the analytical data of the Institute of the Future. It was found that one of the means of digitalization of education is STEM-learning and implementation in the educational process of technical free STEM-technologies in the study of physics and technical disciplines based on of interdisciplinary, integrated and professionally oriented approaches. The applied element of physics and avionics with the selection of STEM-components according to the working curricula for the specialty 272 Aviation is considered. The object of research is a method of teaching physics and technical disciplines based on STEMeducation technologies based on digital development. The purpose of this article is to analyze the definition of «digitalization» of current legislation, consideration of methodological features of teaching physics and technical disciplines based on STEMISSN technologies in technical free economic zones, to further outline areas for improving the training of highly qualified aviation professionals.en
dc.description.abstractсительно образовательного пространства, преодоление цифровых разрывов в Украине относительно аналитических данных Института будущего. Установлено, что одним из средств цифрового развития образования является STEM-обучение и внедрение в образовательный процесс учреждений высшего технического образования STEM-технологий в процессе изучения физики и технических дисциплин на основе междисциплинарного, интегрированного и профессионально ориентированного подходов. Рассмотрен прикладной элемент физики и авионики с выделением STEM-составляющих согласно рабочим учебным программам по специальности 272 – Авиационный транспорт. Объект исследования – методика обучения физики и технических дисциплин на основе технологий STEM-образования в контексте цифрового развития. Целью данной статьи является анализ дефиниции «цифровизация», согласно действующему нормативного законодательства, и рассмотрение методических особенностей обучения физике и техническим дисциплинам на основе STEM-технологий в учреждениях высшего технического образования, для дальнейшего определения направлений совершенствования процесса подготовки высококвалифицированных специалистов авиационной отрасли.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 26-34.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/102
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectSTEM-освітаuk
dc.subjectзаклад вищої технічної освітиuk
dc.subjectметодика навчання фізикиuk
dc.subjectтехнічні дисципліниuk
dc.subjectdigitalizationen
dc.subjectSTEM-educationen
dc.subjectthe technical institution of higher educationen
dc.subjectmethods of teaching physicsen
dc.subjecttechnical disciplinesen
dc.subjectцифровизацияru
dc.subjectSTEM-образованиеru
dc.subjectзаведение высшего технического образованияru
dc.subjectметодика обучения физикеru
dc.subjectтехнические дисциплиныru
dc.titleЦифровізація навчання фізики та технічних дисциплін у підготовці фахівців авіаційної галузіuk
dc.title.alternativeDigitization of teaching physics and technical disciplines in the training of aviation specialistsen
dc.title.alternativeЦифровизация обучения физике и технических дисциплин в подготовке специалистов авиационной отраслиru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesБогданова, І. М. (2000). Педагогічна інноватика: навч. посіб. Одеса, ТЕС.uk
dc.relation.referencesГершунский, Б. С. (1998). Философия образования для ХХI века: в поисках практико-ориентированных образовательных концепций. Москва, Совершенство.ru
dc.relation.referencesГончаренко, С. У. (2004). Принцип фундаменталізації освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип. 55. 3–8.uk
dc.relation.referencesЗагвязинский, В. И. (1990). Инновационные процессы в образовании и педагогическая наука. Инновационные процессы в образовании: сб. научн. трудов. (с. 8). Тюмень: Изд-во Тюменского гос. ун-та.ru
dc.relation.referencesЗязюн, І. А. (2008). Філософія педагогічної дії: монографія. Черкаси: Вид-во ЧНУ ім. Богдана Хмельницького.uk
dc.relation.referencesКраевский, В. В. (2008). Общие основы педагогики: учебник для студ. высш. пед. уч. заведений. Москва: Издательский центр «Академия».ru
dc.relation.referencesКремень, В. Г. (2005). Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати. Київ: Грамота.uk
dc.relation.referencesКузьменко, О. С. (2020). Теоретичні і методичні засади навчання фізики студентів технічних закладів вищої освіти на основі технологій STEM-освіти. (Дис. д-ра пед. наук). Центральноукр. держ. пед. ун-т ім. Володимира Винниченка, Кропивницький.uk
dc.relation.referencesЛяшенко, В. І., & Вишневський О. С. (2018). Цифрова модернізація економіки України як можливість проривного розвитку: монографія. Київ: НАН України, Ін-т економіки промисловості.uk
dc.relation.referencesПоляков, С. Д. (1997). Инновации в жизни школы. Директор школы, 6, 87-89.ru
dc.relation.referencesПро схвалення Концепції розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 роки та затвердження плану заходів щодо її реалізації (2018): Розпорядження КМУ від 17 січня 2018 р. № 67-р. URL: http:/ https://ips.ligazakon.net/document/kr180067?an=130&ed=0000_00_00.uk
dc.relation.referencesСліпухіна, І. А., & Чернецький, І. С. (2013). Технологічна компетентність майбутнього інженера: формування і розвиток у комп’ютерно-інтегрованому лабораторному практикумі з фізики. Інформаційні технології і засоби навчання. (Т. 38, 6, 83-95). Київ, ІІТЗН НАПН України.uk
dc.relation.referencesСтрижак, О. Є. (2016). Трансдисциплінарність навчально-інформаційного середовища. Наукові записки Малої академії наук України: зб. наук. праць. (Вип. 8, 13-27). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України.uk
dc.relation.referencesКозловська, І. (Ред.)., & Лєнік, К. (Ред.). (2003). Теоретичні і методичні основи викладання загальнотехнічних і спеціальних дисциплін: інтегрований підхід: монографія. Львівський науково-практичний центр, Люблінський політех. ін.-т. Львів: Євросвіт.uk
dc.relation.referencesУкраїна 2030Е – країна з розвинутою цифровою економікою. URL: https://strategy.uifuture.org/kraina-zrozvinutoyu- cifrovoyu-ekonomikoyu.html#6-2-5.uk
dc.relation.referencesХарченко, В. П., & Остроумов, І. В. (2013). Авіоніка. Київ: НАУ.uk
dc.relation.referencesЦифрова адженда України – 2020. Концептуальні засади (версія 1.0). Проєкт. (2016). URL: https://pdfslide.net/economy-finance/-58a997471a28abc2518b516d.html.uk
dc.relation.referencesЮсуфбекова, Н. Р. (1990). Педагогическая неология как направление методологических исследований. Новые исследования в педагогических науках, 2 (54), 8-10.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2020-5-1-026-034


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію