Дистанційне виконання лабораторних занять з модуля 2 "Основи охорони праці" дисципліни "Безпека життєдіяльності та основи охорони праці"
Автор
Заюков, І.
Кобилянський, О.
Пугач, В.
Zaiukov, I.
Kobylianskyi, O.
Pugach, V.
Заюков, И.
Кобылянский, А.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Розглянуто Положення про дистанційне та змішане навчання Вінницького національного
технічного університету та здійснено наголос на необхідності впровадження віртуальних
експериментів при проведенні лабораторних занять з дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи
охорони праці» (модуль 2 «Основи охорони праці»). Узагальнено основні елементи схеми реалізації
освітньої платформи – системи управління навчанням JetIq ВНТУ та наведено приклади відповідної
взаємодії «Викладач – Студент». Створено віртуальне лабораторне заняття з детальним його описом,
який наведений в методичних вказівках до його дистанційного виконання на тему «Дослідження
напруги дотику та кроку» з дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» (модуль 2
«Основи охорони праці») для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» із галузі знань 07 – Управління
та адміністрування в електронній системі JetIq ВНТУ. Проаналізовано структуру методичних вказівок
щодо виконання лабораторної роботи «Дослідження напруги дотику та кроку» з дисципліни «Безпека
життєдіяльності та основи охорони праці» (модуль 2 «Основи охорони праці»). Відображено хід
виконання віртуальної експериментальної частини даного лабораторного заняття, зокрема щодо
особливостей вивчення теоретичного матеріалу, проведення експериментальної частини, підведення
підсумків і формування звіту студентів і комунікації в системі «Викладач – Студент». The Regulations on distance and blended learning of Vinnytsia National Technical University are
considered and the emphasis is placed on the need to introduce virtual experiments in conducting laboratory
classes in the disciplines of the cycle of labor protection. The main elements of the scheme of realization of
the educational platform − JetIq VNTU learning management system are generalized and examples of the
corresponding interaction «Teacher – Student» are given. A virtual laboratory lesson with a detailed
description of it, which is given in the guidelines for its remote implementation on the topic «Investigation of
contact voltage and step" in the discipline discipline "Life safety and basics of labor protection" (module 2
"Fundamentals of labor protection") for students of educational degree Bachelor in the field of knowledge 07
− Management and administration in the electronic system JetIq VNTU. The structure of methodical
instructions for the laboratory lesson «Investigation of contact and step voltage» in the discipline discipline
"Life safety and basics of labor protection" (module 2 "Fundamentals of labor protection"). Conducting the
experimental part, summarizing and forming a student report and communication in the system «Teacher –
student». Рассмотрено Положение о дистанционном и смешанном обучении в Винницком национальном
техническом университете и сделан акцент на необходимости внедрения виртуальных экспериментов
при проведении лабораторных занятий по дисциплинам цикла охраны труда. Обобщены основные
элементы схемы реализации образовательной платформы – системы управления обучением JetIq
ВНТУ и приведены примеры соответствующего взаимодействия «Преподаватель − Студент». Создано
виртуальное лабораторное занятие с подробным его описанием, которое приведено в методических
указаниях к дистанционному его выполнению на тему «Исследование напряжения прикосновения и
шага» по модулю 2 «Основы охраны труда» дисциплины «Безопасность жизнедеятельности и основы
охраны труда». для соискателей образовательной степени «Бакалавр» (область знаний 07 − Управление
и администрирование) в электронной системе JetIq ВНТУ. Проанализирована структура методических
указаний по выполнению лабораторного занятия «Исследование напряжения прикосновения и шага»
по модулю 2 «Основы охраны труда» дисциплины «Безопасность жизнедеятельности и основы охраны
труда». Отражен ход выполнения виртуальной экспериментальной части данного лабораторного
занятия, в частности, особенности изучения теоретического материала, проведения
экспериментальной части, подведения итогов и формирования отчета студентов, и коммуникации в
системе «Преподаватель – Студент».
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31796