Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗаюков, І.uk
dc.contributor.authorКобилянський, О.uk
dc.contributor.authorПугач, В.uk, ru
dc.contributor.authorZaiukov, I.en
dc.contributor.authorKobylianskyi, O.en
dc.contributor.authorPugach, V.en
dc.contributor.authorЗаюков, И.ru
dc.contributor.authorКобылянский, А.ru
dc.date.accessioned2021-04-08T08:32:07Z
dc.date.available2021-04-08T08:32:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЗаюков І. Дистанційне виконання лабораторних занять з модуля 2 «Основи охорони праці» дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» [Текст] / І. Заюков, О. Кобилянський, В. Пугач // Педагогіка безпеки. – 2020.– № 1. – С. 43-51.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31796
dc.description.abstractРозглянуто Положення про дистанційне та змішане навчання Вінницького національного технічного університету та здійснено наголос на необхідності впровадження віртуальних експериментів при проведенні лабораторних занять з дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» (модуль 2 «Основи охорони праці»). Узагальнено основні елементи схеми реалізації освітньої платформи – системи управління навчанням JetIq ВНТУ та наведено приклади відповідної взаємодії «Викладач – Студент». Створено віртуальне лабораторне заняття з детальним його описом, який наведений в методичних вказівках до його дистанційного виконання на тему «Дослідження напруги дотику та кроку» з дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» (модуль 2 «Основи охорони праці») для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» із галузі знань 07 – Управління та адміністрування в електронній системі JetIq ВНТУ. Проаналізовано структуру методичних вказівок щодо виконання лабораторної роботи «Дослідження напруги дотику та кроку» з дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» (модуль 2 «Основи охорони праці»). Відображено хід виконання віртуальної експериментальної частини даного лабораторного заняття, зокрема щодо особливостей вивчення теоретичного матеріалу, проведення експериментальної частини, підведення підсумків і формування звіту студентів і комунікації в системі «Викладач – Студент».uk
dc.description.abstractThe Regulations on distance and blended learning of Vinnytsia National Technical University are considered and the emphasis is placed on the need to introduce virtual experiments in conducting laboratory classes in the disciplines of the cycle of labor protection. The main elements of the scheme of realization of the educational platform − JetIq VNTU learning management system are generalized and examples of the corresponding interaction «Teacher – Student» are given. A virtual laboratory lesson with a detailed description of it, which is given in the guidelines for its remote implementation on the topic «Investigation of contact voltage and step" in the discipline discipline "Life safety and basics of labor protection" (module 2 "Fundamentals of labor protection") for students of educational degree Bachelor in the field of knowledge 07 − Management and administration in the electronic system JetIq VNTU. The structure of methodical instructions for the laboratory lesson «Investigation of contact and step voltage» in the discipline discipline "Life safety and basics of labor protection" (module 2 "Fundamentals of labor protection"). Conducting the experimental part, summarizing and forming a student report and communication in the system «Teacher – student».en
dc.description.abstractРассмотрено Положение о дистанционном и смешанном обучении в Винницком национальном техническом университете и сделан акцент на необходимости внедрения виртуальных экспериментов при проведении лабораторных занятий по дисциплинам цикла охраны труда. Обобщены основные элементы схемы реализации образовательной платформы – системы управления обучением JetIq ВНТУ и приведены примеры соответствующего взаимодействия «Преподаватель − Студент». Создано виртуальное лабораторное занятие с подробным его описанием, которое приведено в методических указаниях к дистанционному его выполнению на тему «Исследование напряжения прикосновения и шага» по модулю 2 «Основы охраны труда» дисциплины «Безопасность жизнедеятельности и основы охраны труда». для соискателей образовательной степени «Бакалавр» (область знаний 07 − Управление и администрирование) в электронной системе JetIq ВНТУ. Проанализирована структура методических указаний по выполнению лабораторного занятия «Исследование напряжения прикосновения и шага» по модулю 2 «Основы охраны труда» дисциплины «Безопасность жизнедеятельности и основы охраны труда». Отражен ход выполнения виртуальной экспериментальной части данного лабораторного занятия, в частности, особенности изучения теоретического материала, проведения экспериментальной части, подведения итогов и формирования отчета студентов, и коммуникации в системе «Преподаватель – Студент».ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 43-51.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/104
dc.subjectкоронавірусuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectлабораторна роботаuk
dc.subjectвіртуальний експериментuk
dc.subjectнапруга дотикуuk
dc.subjectнапруга крокуuk
dc.subjectметодичні вказівкиuk
dc.subjectcoronavirusen
dc.subjectdistance learningen
dc.subjectlaboratory worken
dc.subjectvirtual experimenten
dc.subjecttouch voltageen
dc.subjectstep voltageen
dc.subjectmethodical instructionsen
dc.subjectкоронавирусru
dc.subjectдистанционное обучениеru
dc.subjectлабораторная работаru
dc.subjectвиртуальный экспериментru
dc.subjectнапряжение прикосновенияru
dc.subjectнапряжение шагаru
dc.subjectметодические указанияru
dc.titleДистанційне виконання лабораторних занять з модуля 2 "Основи охорони праці" дисципліни "Безпека життєдіяльності та основи охорони праці"uk
dc.title.alternativeRemote performance of laboratory classes from module 2 "Fundamentals of occupational health and safety" discipline "Life safety and fundamentals of labor protection"en
dc.title.alternativeДистанционное выполнения лабораторных занятий из модуля 2 «Основы охрани труда» дисциплины «Безопасность жизнедеятельности и основы охраны труда»ru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesОфіційний сайт Вінницького національного технічного університету. Положення про дистанційне та змішане навчання Вінницького національного технічного університету. (2020). URL: https://vntu.edu.ua/uploads/2020/dzn.pdfuk
dc.relation.referencesАндрущенко, В. П., & Кудін, А. П. (2004) Засоби дистанційного електронного навчання і педагогічні технології. Вісник академії дистанційної освіти, 2, 2-5.uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт Інституту інформаційних технологій в освіті Національного технічного університету України «Київський політехнічний інституту ім. Ігоря Сікорського». Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. (2019). URL: http://uiite.kpi.ua/2019/06/03/1598/.uk
dc.relation.referencesКремень, В. (2006). Інформаційно-комунікаційні технології в освіті і формування інформаційного суспільства. Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 6. 5-9.uk
dc.relation.referencesКобилянський О. В. (2010). Вивчення безпеки життєдіяльності при підготовці бакалаврів економічного спрямування. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка, 1, 243–250.uk
dc.relation.referencesКобилянський О. (2013). Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. Луцьк: СНУ імені Лесі Українки, 7(256), 43–48.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., Дембіцька, С. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Теоретичні засади формування компетенцій з безпеки життєдіяльності у студентів економічних спеціальностей: монографія. Вінниця: ВНТУ.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014a). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В., & Дембіцька, С. В. (2014b). Педагогічні умови використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», вип. 38, 310–315.uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт Вінницького національного технічного університету. Головна сторінка електронного університету. (2021). URL: https://iq.vntu.edu.ua.uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт Верховної Ради України. Про затвердження типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою. (2021). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0231-05.uk
dc.relation.referencesОфіційний сайт Верховної Ради України. Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями. (2021). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-18#Text.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію