Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБерезюк, О.uk, ru
dc.contributor.authorBereziuk, O.en
dc.date.accessioned2021-04-08T10:33:53Z
dc.date.available2021-04-08T10:33:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБерезюк О. Вплив кiлькісного складу навчальних груп на успішність студентів з дисципліни Безпека життєдіяльності та основ охорони праці під час підготовки фахівців радіотехнічного профілю [Текст] / О. Березюк // Педагогіка безпеки. – 2020.– № 1. – С. 52-58.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31797
dc.description.abstractУ статті наводяться результати актуального дослідження з метою визначення залежності середніх навчальних показників від кількості студентів у групі при вивченні дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» під час підготовки майбутніх радіотехнічних спеціалістів. За експериментальну базу при проведенні досліджень залежності навчальної успішності від кількості студентів у групі при вивченні дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» під час підготовки майбутніх фахівців-радіотехніків було використано Вінницький національний технічний університет. Дослідження проводилось окремо в академічних групах з різним кількісним складом, де студенти отримували оцінки за 100-бальною шкалою з дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці» . В результаті досліджень було встановлено, що зі збільшенням кількості студентів у групі середня успішність знижується за гіперболічним законом, що підтверджує необхідність поділу великих груп на підгрупи під час виконання лабораторних та практичних занять при вивченні дисципліни «Безпека життєдіяльності та основи охорони праці». Крім того, з метою кращого засвоєння матеріалу та підвищення середньої навчальної успішності доцільно виконувати лабораторні роботи з цієї дисципліни в командах не більше 5 студентів.uk
dc.description.abstractВ статье приведены результаты актуальных исследований по определению зависимости средней успеваемости от количества студентов в подгруппе при изучении дисциплины «Безопасность жизнедеятельности и основы охраны труда» при подготовке будущих радиотехников. С целью определения зависимости средней успеваемости от количества студентов в подгруппе при изучении дисциплины «Безопасность жизнедеятельности и основы охраны труда» при обучении будущих радиотехников была исследована академическая успеваемость студентов, изучавших данную дисциплину в Винницком национальном техническом университете. Исследование проводилось отдельно в учебных группах с разным количественным составом, где студенты получали оценки по 100-балльной шкале по дисциплине «Безопасность жизнедеятельности и основы охраны труда». В результате было установлено, что с увеличением количества студентов в подгруппе средняя успеваемость снижается по гиперболическому закону, что подтверждает необходимость разделения больших групп на подгруппы во время лабораторных и практических занятий при изучении дисциплины «Безопасность жизнедеятельности и основы охраны труда» студентов-радиотехников. Кроме того, для лучшего усвоения материала и повышения средней успеваемости желательно выполнять лабораторные работы по данной дисциплине в группах, в составе не более 5 студентов.ru
dc.description.abstractThe paper conducts an up-to-date study to determine the dependence of average academic performance on the number of students in the subgroup when studying the discipline "Life safety and basics of labor protection" during the training of future radio engineering specialists. In order to determine the dependence of average academic performance on the number of students in the subgroup when studying the discipline "Life safety and basics of labor protection" during the training of future radio engineering specialists, the academic performance of students who studied this discipline was analyzed. The research was conducted separately in academic groups with different quantitative composition, where students received grades on a 100-point scale in the discipline "Life safety and basics of labor protection". As a result, it was found that with an increase in the number of students in the subgroup, the average academic performance decreases according to the hyperbolic law, which confirms the need to divide large groups into subgroups during laboratory and practical classes during the study of the discipline "Life safety and basics of labor protection" by radio engineering students. In addition, in order to better assimilate the material and increase the average academic performance, it is advisable to perform laboratory work in this discipline in teams of no more than 5 students.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 52-58.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/105
dc.subjectсередня успiшністьuk
dc.subjectоснови охорони праціuk
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk
dc.subjectпідготовка фахівцівuk
dc.subjectрадіотехнічний профільuk
dc.subjectaverage academic performanceen
dc.subjectbasic of labor protectionen
dc.subjectlife safetyen
dc.subjecttraining of specialistsen
dc.subjectradio engineering profileen
dc.subjectсредняя успеваемостьru
dc.subjectосновы охраны трудаru
dc.subjectбезопасность жизнедеятельностиru
dc.subjectподготовка специалистовru
dc.subjectрадиотехнический профильru
dc.titleВплив кiлькісного складу навчальних груп на успішність студентів з дисципліни Безпека життєдіяльності та основ охорони праці під час підготовки фахівців радіотехнічного профілюuk
dc.title.alternativeInfluence of quantitative composition of study groups on the success of students in the discipline "Life safety and basics of labor protection" during the training of radio technical professionalsen
dc.title.alternativeВлияние количественного состава учебных групп на успешность студентов по дисциплине «Безопасность жизнедеятельности и основы охраны труда» при подготовке специалистов радиотехнического профиляru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesБерезюк, О. В. (2014). Встановлення регресій параметрів захоронення відходів та потреби в ущільнювальних машинах на основі комп’ютерної програми «RegAnaliz». Вісник Вінницького політехнічного інституту, 1, 40-45.uk
dc.relation.referencesБерезюк, О. В. (2016). Застосування комп’ютерних технологій під час вивчення студентами дисциплін циклу безпеки життєдіяльності. Педагогіка безпеки, 1, 6-10.uk
dc.relation.referencesБерезюк, О. В. (2018). Оптимізація міжпредметних зв’язків при формуванні компетенцій з безпеки у фахівців радіотехнічного профілю. Педагогіка безпеки, 2, 95-101.uk
dc.relation.referencesВласов, К. П. (Ред.). (2002). Методы исследований и организация экспериментов. Харьков: Гуманитарный центр.ru
dc.relation.referencesГайченко, В. А., & Коваль, Г. М. (2002). Основи безпеки життєдіяльності людини. Київ: МАУП.uk
dc.relation.referencesДжигирей, В. С., & Житецький, В. Ц. (2000). Безпека життєдіяльності: навчальний посібник (3- є, доповнене). Львів: Афіша.uk
dc.relation.referencesЖелібо, Є. П., & Сагайдак, І. С. (2011). Безпека життєдіяльності. Київ: ЕКОМЕН.uk
dc.relation.referencesКобилянський, О. В. (2009). Міжпредметні зв’язки та особливості викладання безпеки життєдіяльності бакалаврам економічного спрямування. Вісник Вінницького політехнічного інституту, 6, 114-120.uk
dc.relation.referencesКовальчук, Л., & Когут, І. (2008). Міжпредметні зв’язки у процесі вивчення хімії в загальноосвітній школі. Вісник Львівського університету. Cерія педагогічна, 23, 80-89.uk
dc.relation.referencesКремечек, Г. А. (2006). Методологічні аспекти викладання безпеки життєдіяльності в навчальних закладах. Проблеми освіти, 49, 85-89.uk
dc.relation.referencesЛитвин, А. (2019). Сучасні проблемні питання викладання дисциплін, пов’язаних з безпекою людини у ЗВО України. Society. Document. Communication, 6/2, 134-150.uk
dc.relation.referencesМіністерство освіти і науки, молоді та спорту України. (2011). Типова навчальна програма нормативної дисципліни «Безпека життєдіяльності» для вищих навчальних закладів. Київ: МОНМСУ.uk
dc.relation.referencesМіністерство освіти і науки, молоді та спорту України. (2011). Типова навчальна програма нормативної дисципліни «Основи охорони праці» для вищих навчальних закладів. Київ: МОНМСУ.uk
dc.relation.referencesНемов, Р. С. (1998). Психология. В 3 кн.: учеб. для студ. высш. пед. учеб. завед. Кн. 3: Психодиагностика. Введение в научное психологическое исследование с элементами математической статистики. Москва: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС.ru
dc.relation.referencesПашкевич, К. Л., Третякова, Л. Д., & Прокопенко, І. Д. (2019). Європейська концепція підготовки фахівців з питань безпеки, Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Eнергозбереження та промислова безпека: виклики та перспективи». Київ: ТОВ «Основа».uk
dc.relation.referencesПістун, І. П., Піщенюк, В. Ф., & Березовецький, А. П. (1999) Безпека життєдіяльності. Суми: Університетська книга.uk
dc.relation.referencesТкаченко, Т. В. (2009). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців безпеки життєдіяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.uk
dc.relation.referencesХом’юк, І. В. (2012). Система формування професійної мобільності майбутніх інженерів машинобудівної галузі. (Автореф. дис. докт. пед. наук). Національний університет біоресурсів і природокористування України, Київ.uk
dc.relation.referencesЧорна, О. Г. (2017). Інформаційно-комунікаційні технології в інтегрованому курсі безпеки життєдіяльності та охорони праці для майбутніх учителів технологій. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна, 23, 158- 162.uk
dc.relation.referencesШукалюк, Г. П. (2016). Міжпредметні зв’язки на уроках охорони праці. Профтехосвіта, 4(88), 40-42.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2020-5-1-052-058


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію