dc.contributor.author | Manchul, B. | en |
dc.contributor.author | Podgorna, L. | en |
dc.contributor.author | Манчул, Б. | uk |
dc.contributor.author | Подгорна, Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-06T10:26:32Z | |
dc.date.available | 2021-05-06T10:26:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Manchul B. Integrative processes in science and education in the context of demarcation of knowledge [Електронний ресурс] / B. Manchul, L. Podgorna // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5998. | en |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-746-9 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32021 | |
dc.description.abstract | Аналізуються методологічні і ціннісні аспекти впровадження інтегративних підходів в
галузях освіти і науки. Філософсько-методологічне дослідження процесів інтеграції не тільки
всередині науки, але й освіти дозволяє дійти висновку, що ці тенденцій формують якісно нове
розуміння процесів дослідження і навчання. | uk |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5998 | |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | наука | uk |
dc.subject | інтегративне навчання | uk |
dc.subject | дисциплінарність | uk |
dc.title | Integrative processes in science and education in the context of demarcation of knowledge | en |
dc.title.alternative | Інтеграційні процеси в науці та в освіті в контексті демаркації знання | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378 | |
dc.relation.references | Czechowski, J. (2003), "An Integrated Approach to Liberal Learning", Peer Review, 5(4), 4-7. | en |
dc.relation.references | Klein, J. T. (1996). Crossing boundaries: knowledge, disciplinarities, and interdisciplinarities:
University Press of Virginia. | en |
dc.relation.references | Scott, D. K. (2002). General Education for an Integrative Age. Higher Education Policy, 15(1),
7-18. | en |