dc.contributor.author | Гриб, В. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T08:15:04Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T08:15:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гриб В. І. Гуманітарний компонент освіти [Електронний ресурс] / В. І. Гриб // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5898. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32031 | |
dc.description.abstract | Унікальність особистості проявляється не в її вузькому професіоналізмі, а в більш
широкому контексті повсякденної діяльності, тобто в світі культури. Стрижнем культури є
філософська культура, яка як ефір проникає і проявляється в самих різноманітних явищах
людської культури. Особі, щоб сформувати у собі філософську культуру, важливо пройти
декілька основних етапів у своєму фізичному, емоційному і розумовому розвитку, сформувати
відповідні якості, що піднімуть її на вищі щаблі еволюції. Вуз повинен допомагати у вихованні цих
якостей. Необхідно, щоб вузівські предмети були вписані в соціокультурний контекст. Для цього
потрібно розширювати, а не звужувати гуманітарну підготовку майбутніх фахівців. | uk |
dc.description.abstract | The uniqueness of the personality is revealed not in its narrow professionalism and in the broader
context of daily activities, that is, in the world of culture. The core of culture is philosophical culture,
which both aired penetrates and comes in a wide variety of phenomena of human culture. Person to form
a philosophical culture, it is important to go through several stages in their physical, emotional and
mental development, establish appropriate quality that will raise it to a higher stage of evolution. The
University should help in the education of those qualities. Need to higher educational establishment items
were included in the socio-cultural context. To do this, expand rather than narrow the humanitarian
training of future specialists. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5898 | |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | технократичний підхід | uk |
dc.subject | гуманізація | uk |
dc.subject | дегуманізація | uk |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | бездуховність | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | філософська культура | uk |
dc.subject | гуманітарна освіта | uk |
dc.title | Гуманітарний компонент освіти | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 101.1+37014 | |
dc.relation.references | Бех В.П., Малик І.В. Технократизм у дискурсі проблем вищої школи:/Монографія/ за
ред.. В.П.Беха – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова 2009. – 263 с. | uk |
dc.relation.references | Зиммель Г. Избранное. Философия культуры. М.,1995, Т.1. С.475-481 | ru |