Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПовторева, С.uk
dc.contributor.authorСтаровойтова, І.uk
dc.contributor.authorПовторева, С.ru
dc.contributor.authorСтаровойтова, И.ru
dc.contributor.authorPovtoreva, S.en
dc.contributor.authorSrarovojtova, I.en
dc.date.accessioned2021-05-11T09:16:22Z
dc.date.available2021-05-11T09:16:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПовторева С. Педагогічний потенціал книги О. Кедровського «Методи побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математика» [Електронний ресурс] / С. Повторева, І. Старовойтова // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5986.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32050
dc.description.abstractАвтори доводять, що історико-філософський і методологічний аналіз розвитку теоретичних систем, здійснений в книзі О.Кедровського «Методы побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математикa» став втіленням його задуму представити всю математику як систему і водночас врахувати діалектичні принципи. У статті підкреслюється, що ідеї і методи викладу матеріалу книги актуальні для викладання природничих наук, особливо математики, філософських дисциплін у вищих навчальних закладах України.uk
dc.description.abstractАвторы доказывают, что историко-философский и методологический анализ развития теоретичних систем, осуществленный в книге О.Кедровскиого «Методы построения теоретических систем знания. Диалог философа и математикa» стал воплощением его замысла представить всю математику как систему и одновременно учесть принципы диалектики. В статье подчеркивается, что идеи и методы изложения материала книги актуальны для преподавания естественных наук, в особенности математики, философских дисциплин в высших учебных заведениях Украины.ru
dc.description.abstractThe authors prove that the historical and philosophical analyses of development of theoretical systems realized in the work «Methods of building the theoretical systems of knowledge: Dialog philosopher and mathematician» became the fulfillment the O.Kedrovsky’s goal to introduce hole mathematics as a system and simultaneously take into account the dialectic principles. The article emphasized that concepts and narrative methods of this work are actual for the teaching of natural sciences especially mathematics and philosophical disciplines in the Ukrainian highs schoolen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5986
dc.subjectсистема знанняuk
dc.subjectО. Кедровськийuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectфілософіяuk
dc.subjectвиклад матеріалуuk
dc.titleПедагогічний потенціал книги О. Кедровського «Методи побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математика»uk
dc.title.alternativeНаучно-педагогический потенциал книги О. Кедровского «Методы построения теоретических систем знания. Диалог философа и математикa»ru
dc.title.alternativeScientific and pedagogical potential of O. Kedrovsky’s book «Methods of building the theoretical systems of knowledge: Dialog philosopher and mathematician»en
dc.typeThesis
dc.identifier.udc1:001; 001.8
dc.relation.referencesКедровский О.І. Методи побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математикa: Монографія / О.І.Кедровский [пер. з рос., вступна стаття, термін. та імен. покажчики С.М.Повторевої]. Львів: Вид-во ННВК «АТБ», 2018. - 188 с.uk
dc.relation.referencesМожейко М.А. Джеймисон / М.А.Можейко, В.А. Можейко // Новейший философский словарь. Изд.3-е. Минск, 2003. – С.312-316.ru
dc.relation.referencesПовторева С.М.Структурний підхід – структуралізм – постструктуралізм (еволюція методології та її поширення у гуманітарних студіях): Монографія. / С.М.Повторева. – Львів: Вид- во Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – 336 с.uk
dc.relation.referencesMacBrine F. Can Ante Rem Structuralism Solve the Access Problem? // The Philosophical Quarterly. 2008. January. № 230-Vol. 58. P.155-164.en
dc.relation.referencesLinnebo O. Structuralism and the Notion of Dependence // The Philosophical Quarterly. 2008. January. № 230. Vol. 58. P.59-79.en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію