Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПетрушенко, В. Л.uk
dc.contributor.authorPetrushenko, V. L.en
dc.date.accessioned2021-05-11T11:02:12Z
dc.date.available2021-05-11T11:02:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПетрушенко В. Л. Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання [Електронний ресурс] / В. Л. Петрушенко // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5872.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32054
dc.description.abstractУ тезах доповіді ставляться питання про існування та прояви закономірностей розгортання процесу пізнання, структури знання та їх реальні прояви у когнітивному процесі. Відзначається існування кількох стадій формування знання та робиться наголос на важливому значенні неявного знання, зумовленого загальними особливостями становища людини в світі, а також підкреслюється значення цих когнітивних явищ для процесів освіти.uk
dc.description.abstractВ тезисах доклада ставятся вопросы о существовании и проявлениях закономерностей разворачивания процесса познания, структуры знания и их реальных проявлениях в когнитивном процессе. Отмечается существование нескольких стадий формирования знаний и делается акцент на важном значении неявного знания, обусловленного общими особенностями положения человека в мире, а также подчеркивается значение этих когнитивных явлений для процессов образования.ru
dc.description.abstractThe abstracts of the report include the question of the existence and manifestation of the laws of the deployment of the process of knowledge, the structure of knowledge and their actual manifestations in the cognitive process. The existence of several stages of knowledge formation is emphasized and emphasis is placed on the importance of implicit knowledge, which is conditioned by the general peculiarities of the human condition in the world, and emphasizes the significance of these cognitive phenomena for educational processes.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5872
dc.subjectпроцес пізнанняuk
dc.subjectкогнітивний процесuk
dc.subjectстадії пізнанняuk
dc.subjectструктура знанняuk
dc.subjectнеявні знанняuk
dc.subjectпроцесс познанияru
dc.subjectкогнитивный процессru
dc.subjectстадии познанияru
dc.subjectструктура знанияru
dc.subjectнеявные знанияru
dc.subjectprocess of cognitionen
dc.subjectcognitive processen
dc.subjectstages of cognitionen
dc.subjectstructure of knowledgeen
dc.subjectimplicit knowledgeen
dc.titleПроцесуальні та структурні закономірності розвитку знанняuk
dc.title.alternativeПроцессуальные и структурные закономерности развития знанияru
dc.title.alternativeProcesses and Structure Principles of Development of Knowledgeen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc165


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію