dc.contributor.author | Петрушенко, В. Л. | uk |
dc.contributor.author | Petrushenko, V. L. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T11:02:12Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T11:02:12Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Петрушенко В. Л. Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання [Електронний ресурс] / В. Л. Петрушенко // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5872. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32054 | |
dc.description.abstract | У тезах доповіді ставляться питання про існування та прояви закономірностей
розгортання процесу пізнання, структури знання та їх реальні прояви у когнітивному процесі.
Відзначається існування кількох стадій формування знання та робиться наголос на важливому
значенні неявного знання, зумовленого загальними особливостями становища людини в світі, а
також підкреслюється значення цих когнітивних явищ для процесів освіти. | uk |
dc.description.abstract | В тезисах доклада ставятся вопросы о существовании и проявлениях закономерностей
разворачивания процесса познания, структуры знания и их реальных проявлениях в когнитивном
процессе. Отмечается существование нескольких стадий формирования знаний и делается
акцент на важном значении неявного знания, обусловленного общими особенностями положения
человека в мире, а также подчеркивается значение этих когнитивных явлений для процессов
образования. | ru |
dc.description.abstract | The abstracts of the report include the question of the existence and manifestation of the laws of
the deployment of the process of knowledge, the structure of knowledge and their actual manifestations in
the cognitive process. The existence of several stages of knowledge formation is emphasized and
emphasis is placed on the importance of implicit knowledge, which is conditioned by the general peculiarities of the human condition in the world, and emphasizes the significance of these cognitive
phenomena for educational processes. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5872 | |
dc.subject | процес пізнання | uk |
dc.subject | когнітивний процес | uk |
dc.subject | стадії пізнання | uk |
dc.subject | структура знання | uk |
dc.subject | неявні знання | uk |
dc.subject | процесс познания | ru |
dc.subject | когнитивный процесс | ru |
dc.subject | стадии познания | ru |
dc.subject | структура знания | ru |
dc.subject | неявные знания | ru |
dc.subject | process of cognition | en |
dc.subject | cognitive process | en |
dc.subject | stages of cognition | en |
dc.subject | structure of knowledge | en |
dc.subject | implicit knowledge | en |
dc.title | Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання | uk |
dc.title.alternative | Процессуальные и структурные закономерности развития знания | ru |
dc.title.alternative | Processes and Structure Principles of Development of Knowledge | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 165 | |